شناسهٔ خبر: 67425003 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

خبرنگارآریادربابلسر برگزارشد:

برگزاري مراسم اربعين شهداي خدمت در دانشگاه مازندران

صاحب‌خبر -
برگزاري مراسم اربعين شهداي خدمت در دانشگاه مازندران

خبرگزاری آریا- با حضورجمعی ازدانشگاهیان مراسم اربعین شهدای خدمت دردانشگاه مازندران درنمازخانه حضرت ولی عصر(عج) انجام شد.

به گزارش خبرنگارآریادربابلسر، مراسم اربعین شهدای خدمت روز چهارشنبه 6 تیر 1403 با حضور جمعی از دانشگاهیان در نمازخانه حضرت ولی عصر(عج) دانشگاه مازندران برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم حجت الاسلام دکتر سیدباقر حسینی مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه مازندران با اشاره به آیات و روایات، به بررسی ویژگی‌های شخصیتی رییس جمهور شهید و نیز کارنامه دولت شهید رییسی پرداخت و با اشاره به 4 ویژگی افراد مورد اشاره در سوره مبارک عصر که از خسران و زیان‌های مادی و معنوی مستثنی شده‌اند، اذعان داشت: همگی‌مان ایمان و عمل صالح و تواصی به حق و تواصی به صبر شهید رییسی عزیز را دیدیم و ملت بصیر و فهیم و صبور ایران اسلامی در بدرقه‌ی به ملکوت اعلی و آسمانی شدن این شهید عزیز و همراهان و هم‌سنگران بی‌ادعای ایشان، بر آن صحه گذاشته و با حضور میلیونی تمامی اقشار، بر آن مهر تاییدی برای ثبت ابدی در تاریخ زدند.

در ادامه این مراسم، ضیاتبار مداح اهل بیت(ع) به قرائت اشعاری در خصوص صفات و مظلومیت‌های رییس جمهور مردمی و خادم الرضا(ع) پرداخت.

 

نظر شما