شناسهٔ خبر: 67424806 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

عضو ارشد حزب الله: تا زمانی که جنگ در غزه ادامه دارد، جبهه های مقاومت به حمایت خود ادامه خواهند داد

حوزه/ شیخ محمد یزبک، رئیس هیئت شرعی حزب الله لبنان گفت: پس از ۲۶۶ روز تجاوز وحشیانه به غزه، دشمن چیزی جز شکست برای ارتش خود که روز به روز در حال فروپاشی است، درو نکرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ محمد یزبک، رئیس هیئت شرعی حزب الله لبنان گفت: پس از ۲۶۶ روز تجاوز وحشیانه به غزه در شمال، مرکز، جنوب و رفح، دشمن در برابر ضربات رزمندگان مقاومت و استواری صابران، چیزی جز شکست برای ارتش خود که روز به روز در حال فروپاشی است، درو نکرده است.

وی به قهرمانان مقاومت در کرانه باختری به خاطر حمله به دشمن اسرائیلی و حرکت از حالت دفاعی به حالت حمله، همانطور که در عملیات قهرمانانه دیروز در جنین از طریق کمین دقیق و انفجار بمب ها رخ داد و زمین زیر خودروهای دشمن به لرزه در آمد و درگیری مستقیم صورت گرفت، درود فرستاد.

شیخ یزبک تأکید کرد: مقاومت در کرانه باختری امتداد مقاومت در غزه است و استواری در کرانه باختری گسترش پایداری در غزه است. همه اینها برای اطرافیان، برای دوستداران و دشمنان، تأکید می کند که فلسطین متعلق به مردم آن است که کشتار، ویرانی و گرسنگی آنها تنها بر اصرار آنها برای ماندن و تمسک به این سرزمین می افزاید و ستمدیدگان بر ظالمان پیروز خواهند شد و و رژیم غاصب و موقت اسرائیل ناگزیر از بین خواهد رفت.

وی افزود: جبهه های پشتیبانی در عملیات مشترک یمن و عراق در دریا علیه پایگاه های دشمن در فلسطین در حال تشدید است و تا زمانی که عملیات دشمن در غزه ادامه دارد به سمت تشدید بیشتر پیش می روند.

عضو ارشد حزب الله با بیان اینکه پاسخ مقاومت اسلامی پاسخی متناسب با تجاوزات دشمن اسرائیلی است، تأکید کرد: نه تهدیدها، نه آنچه هیئت ها می آورند و نه آنچه که در مورد انتقال به مرحله جیم یعنی مرحله سوم در غزه برای رفتن به جبهه شمالی در نظر گرفته می شود، مانع مقاومت نخواهد شد.

وی بیان داشت: ما آماده مقابله با دشمن و شکست دادن او هستیم، ان شاء الله او در خواب هم نخواهد دید که شهرک نشینانش از طریق جنگ به شهرک های شمال برگردند، بلکه منطقه امنی در سراسر جغرافیای رژیم اسرائیل باقی نخواهد ماند.

شیخ یزبک در پایان گفت: ما به کسانی که نسبت به گسترش جنگ هشدار هستند، می گوییم، قبل از اینکه در مورد چیزی صحبت کنند، باید جنگ و محاصره غزه را متوقف کنند.

نظر شما