شناسهٔ خبر: 67424789 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

مشارکت ۵۰ درصدی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات

حوزه/ رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: از مجموع ۵۸۰ هزار نفر واجد شرایط رأی در استان بیش از ۲۸۸ هزار و ۹۳۷ نفر در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند که معادل بیش از ۴۹.۳ درصد افراد واجد شرایط رأی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، سید جواد هاشمی‌ مهر رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگاران ضمن تشکر از حضور باشکوه مردم استان در انتخابات گفت: در ابتدای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمار واجدان شرایط رای در کهگیلویه و بویراحمد ۵۲۳ هزار نفر اعلام شده بود، اما بعد از ساعت ۲۲ به بعد سامانه وزارت کشور آمار استان کهگیلویه و بویراحمد را ۵۸۰ هزار نفر اعلام کرد.

هاشمی مهر اضافه کرد:از مجموع ۵۸۰ هزار نفر واجد شرایط رأی در استان بیش از ۲۸۸ هزار و ۹۳۷ نفر در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند که معادل بیش از ۴۹.۳ درصد افراد واجد شرایط رای است.

وی افزود: هنوز آمار میزان رأی ۲ شهرستان در استان تجمیع نشده است که با اعلام آن، آمار نهایی آرای نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در استان کهگیلویه و بویراحمد مشخص می شود.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: کار شمارش آراء که تمام شود به وزارت کشور ارسال و بعد از تایید به استان اعلام می شود.

هاشمی ابراز کرد: رای گیری در ۸۳۵ شعبه اخذ رای در استان در کمال آرامش و امنیت کامل انجام و ساعت ۲۲ شب گذشته به پایان رسید.

وی ادامه داد: مردم به شایعات توجه نکنند و آمار اصلی و نهایی از طریق وزارت کشور اعلام می شود.

حدود ۱۵ هزار نفر در قالب ۸۳۵ شعبه اخذ رای به صورت ثابت و سیار فرآیند برگزاری و کار اخذ رأی از واجدان شرایط رأی دادن را بر عهده داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما