شناسهٔ خبر: 67424525 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

بیرانوند حق فسخ قرارداد با پرسپولیس را نداشت!

سرپرست معاونت حقوقی باشگاه پرسپولیس می‌گوید علیرضا بیرانوند طبق قرارداد حق فسخ قرارداد با این باشگاه را نداشته است.

صاحب‌خبر -

فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند تبدیل به یکی از مشکلات باشگاه پرسپولیس شده و هنوز کسی نمی داند سرنوشت سنگربان اول سرخ‌پوشان چه خواهد شد.

هومن هدایتی سرپرست معاونت حقوقی باشگاه پرسپولیس در این باره توضیح داد: اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل باشگاه پیگیر وضعیت بیرانوند هستند، همچنین دادخواستی را در کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال به ثبت رسانده‌ایم و به بیرانوند نیز ابلاغ شده و ما منتظر برگزاری جلسه حضوری کمیته تعیین وضعیت هستیم. از نظر حقوقی من مطمئن هستم که باشگاه پرسپولیس به عنوان ذی‌حق در این پرونده شناخته خواهد شد. بیرانوند، ۵، ۶ روز دیگر فرصت دارد تا به ابلاغیه کمیته اخلاق پاسخ دهد. این دروازه‌بان یک فصل دیگر با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد و سرنوشت او در دست هیأت مدیره و مدیرعامل است.

هدایتی در ادامه اظهار داشت: مواردی که در روزهای اخیر در فضای مجازی مطرح شده مبنی بر اینکه یکی از عوامل باشگاه بدون اطلاع مدیران به قرارداد بیرانوند بند فسخ اضافه کرده است، صحت ندارد. قرارداد او هیچ بند فسخی  نداشته و فقط در الحاقیه عنوان شده بود که او پس از پایان مسابقات و ظرف مدت ۱۵ روز باید مطالبات خود را دریافت کند که همین اتفاق نیز رخ داد.

بیشتر بخوانید: تحقق آرزوی دوران نوجوانی؛ علیرضا بیرانوند به استقلال می‌پیوندد!

نظر شما