شناسهٔ خبر: 67422453 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

دویست و شصت و هفتمین روز عملیات طوفان الاقصی و جنایات رژیم صهیونیستی علیه غزه؛

14 شهید و مجروح در بمباران شمال غزه/ خروج تانک های رژیم صهیونیستی از غرب رفح/ شمار شهدای غزه به ۳۷ هزار و ۸۳۴ نفر رسید

دویست و شصت و هفتمین روز تجاوز به نوار غزه در حالی آغاز شد که در بمباران رژیم صهیونیستی14 نفر به شهادت رسیدند.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا)، در دویست و شصت و هفتمین روز تجاوز به غزه، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز شنبه، خانه‌ای را در منطقه یرموک در شهر غزه بمباران کردند که بر اثر آن 4 فلسطینی به شهادت رسیده و 10 نفر هم زخمی شدند. به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، دو نفر از شهدا کودک هستند.

 

وزارت بهداشت غزه در پایان اعلام کرد شمار شهدای فلسطینی به ۳۷ هزار و ۸۳۴ نفر رسیده و تعداد مجروحان نیز به ۸۶ هزار و ۸۵۸ نفر افزایش یافته است.

 

خروج تانک های رژیم صهیونیستی از غرب رفح

به گزارش خبرگزاری صفا، تانک های رژیم صهیونیستی از منطقه شاکوش در شمال رفح خارج شدند و نیروهای پدافند غیرعامل و امداد، بیرون آوردن اجساد از زیر آوار را آغاز کردند.

 

صهیونیست‌ها شهرک‌ها را در کرانه باختری بیشتر می‌کنند

بتزالزل اسموتریچ، وزیر اقتصاد رژیم صهیونیستی علی رغم تحریم‌های اخیر برخی کشورها علیه شهرک‌سازی‌ها و شهرک‌نشینیان اعلام کرد به دلیل اقدامات دیپلماتیک تشکیلات خودگردان، ما به این مسئله واکنش نشان داده و در پاسخ شهرک سازی‌های در کرانه باختری را گسترش می‌دهیم.

 

 

بمب‌های گسترده آمریکایی که بر سر غزه ریخته شده

خبرگزاری رویترز به نقل از دو مقام آمریکایی مطلع امروز شنبه نوشت:‌ آمریکا از شروع عملیات طوفان الاقصی تاکنون حداقل 14 هزار بمب «مارک 84» هر کدام به وزن 500 پوند (برای بمباران هوایی) و 3000 موشک جو به زمین از نوع «هلفایر»، هزار بمب سنگرشکن، 2600 بمب جو به زمین با قطر کم و دیگر مهمات را برای رژیم صهیونیستی ارسال کرده است.

 

حمایت صهیونیست‌ها از خروج نتانیاهو از دنیای سیاست

بر اساس نتایج یک نظرسنجی در فلسطین اشغالی اکثر صهیونیست‌ها از خروج بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم از دنیای سیاست حمایت می‌کنند.

 

بر اساس نظرسنجی که کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی منتشر کرده است، ۶۶ درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی از خروج نتانیاهو از دنیای سیاست حمایت کردند.

 

پیش تر نیز نظرسنجی کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی نشان داده بود ۳۲ درصد اسرائیلی‌ها گفته‌اند اعتمادی به سران کنونی این رژیم ندارند و تنها ۱۵ درصد از صهیونیست‌ها گفته‌اند که به نتانیاهو نخست وزیر این رژیم اعتماد دارند.

 

بر اساس یک نظرسنجی دیگر در فلسطین اشغالی، ۶۲ درصد صهیونیست‌ها گفته‌اند هرگز به حزبی که از ادامه نتانیاهو در قدرت حمایت کند؛ رأی نخواهند داد.

 

باقری: تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه لبنان در تداوم جنایاتش علیه مردم غزه است

سرپرست وزارت امور خارجه ایران در گفت‌وگوی تلفنی با وزیر خارجه عربستان سعودی تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه لبنان را در تداوم جنایات این رژیم علیه مردم غزه خواند و گفت: این رژیم متوهم در تلاش است شکست در غزه را با گسترش دامنه جنگ و جنایت به سایر مناطق جبران کند.

 

علی باقری تاکید کرد: لازم است کشورهای اسلامی برای توقف هر چه سریع‌تر جنایات و تهدیدات و تجاوزات صهیونیست‌ها در غزه و سایر مناطق تلاش کرده و همه ظرفیت‌های خود را به‌کار گیرند.

 

وزیر امور خارجه عربستان هم با ابراز نگرانی از تشدید تنش بین رژیم صهیونیستی و لبنان، تلاش برای کاهش دامنه جنگ را خواستار شد.

 

در حال تکمیل...

نظر شما