شناسهٔ خبر: 67420105 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

آغاز شمارش آرا در برخی از شعب لرستان

رئیس ستاد انتخابات لرستان از آغاز شمارش آرای انتخابات ریاست‌جمهوری در برخی از شعب اخذ رأی این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، احسان یاوری بامداد امروز دربارۀ فرآیند رأی‌گیری انتخابات ریاست‌جمهوری در لرستان، گفت: اخذ رأی در برخی صندوق‌های سیار به اتمام رسیده‌است.

او اضافه کرد: اعلام شمارش آرا از سوی نمایندگان کاندیداها که در فضای مجازی منتشر می‌شود به‌هیچ عنوان قابل‌استناد نیست در حدّ گمانه‌زنی است.

رئیس ستاد انتخابات لرستان اعلام کرد: از اصحاب رسانه انتظار داریم  از انتشار آمار و گمانه‌زنی‌ها برای شمارش آرا خودداری کنند، زیرا تشویش اذهان عمومی را به‌دنبال دارد.

یاوری بیان کرد: شمارش آرا در برخی از صندوق‌های سیار و روستایی لرستان که فرایند اخذ رأی به اتمام رسیده‌است با نظر هیئت‌اجرایی آغاز شده‌است.

او تأکید کرد: طبق قانون هیچ آماری از سوی شهرستان‌ها و استان‌ها اعلام نمی‌شود و این آمار به وزارت کشور ارسال می‌شود تا پس از تأیید به‌صورت رسمی اطلاع‌رسانی شود.

رئیس ستاد انتخابات لرستان یادآور شد: انتظار داریم که شمارش آرای انتخابات ریاست‌جمهوری در این استان صبح امروز به پایان برسد و این آمار به وزارت کشور ارسال شود.

یک‌هزار و 638 شعبه اخذ رأی در لرستان پیش‌بینی شد و  یک‌هزار و 20 شعبه از این مجموع ثابت و مابقی سیار، 832 شعبه شهری و 806 شعبه نیز روستایی بود.

حدود 25 هزار نفر نیروی اجرایی شامل کادر اجرایی صندوق رأی، نیروهای امنیتی و نظامی، هیئت‌نظارت و بازرسان برگزاری چهاردهمین دورۀ انتخابات ریاست‌جمهوری در لرستان را به‌عهده داشتند.

انتهای پیام/ 644/.

نظر شما