شناسهٔ خبر: 67419575 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

حضور پرشور مردم شهر ری در انتخابات؛ اخذ رأی در ۴۶۸ شعبه

فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به حضور پرشور مردم ری در انتخابات گفت: چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ۴۶۸ شعبه اخذ رأی شهرستان ری با حضور ۱۰ هزار نفر از عوامل اجرایی‌، انتظامی، بازرسی، نظارتی و امنیتی در حال برگزاری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، مهدی باب‌الحوائجی شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران شهرستان ری، اظهار داشت: از ابتدایی شروع روند برگزاری انتخابات از ساعت 8 صبح امروز، رأی‌گیری از طریق 468 شعبه اخذ آراء در حال انجام است.

وی بیان کرد: رأی‌گیری از طریق صندوق‌ها و شعب اخذ رأی در 5 بخش مرکزی، فشافویه، خاوران، کهریزک و قلعه‌نو شهرستان ری در حال انجام بوده و با تمدید زمان برگزاری شاهد حضور مردم و تشکیل صفوف رأی‌دهندگان در شعب اخذ رأی هستیم.

فرماندار شهرستان ری خاطرنشان کرد: هم‌اکنون مردم غیور و ولایتمدار شهرستان ری در صفوفی به هم فشرده در پای صندوق‌های اخذ رأی حاضر شده و آراء خود را به صندوق‌ها می‌اندازند، برگزاری انتخابات نیز تمدید شده و مردم در شعب اخذ رأی حضور دارند و آراء خود را به صندوق می‌اندازند.

باب‌الحوائجی از مردم خواست حضور در پای صندوق‌های رأی را به ساعات پایانی موکول نکرده و آراء خود را در شعب رأی به ثبت برسانند و نسبت به ادای این تکلیف ملی و دینی خود اقدام کنند.

وی تاکید کرد: 10 هزار نفر از عوامل اجرایی‌، انتظامی، بازرسی، نظارتی و امنیتی از ساعت 8 صبح امروز و آغاز روند رأی‌گیری، بر روند برگزاری انتخابات در شهرستان ری نظارت داشته و شرایط را برای حضور مردم در شعب اخذ رای فراهم کرده‌اند.

فرمانده شهرستان ری در پایان خاطرنشان کرد: امروز و ساعات اولیه روز، شاهد حضور چهره‌های شاخص سیاسی، لشکری و کشوری در شعب اخذ رأی این شهرستان ری به ویژه آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (‌ع) بودیم.

انتهای پیام/

نظر شما