شناسهٔ خبر: 67417347 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار گیلان:

مشارکت گیلانی ها در انتخابات رو به افزایش است

رشت- استاندار گیلان گفت: روند مشارکت مردم استان گیلان در انتخابات با توجه به نزدیک شدن به ساعات پایانی رو به افزایش است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی عصر جمعه در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات گیلان اظهار کرد: از همه عوامل و دست اندرکاران ستاد انتخابات گیلان تقدیر و تشکر می‌کنم.

استاندار گیلان با بیان اینکه فرایند انتخابات تا ۲ ساعت دیگر تمدید شد، گفت: مشارکت مردم گیلان در انتخابات به ویژه رأی اولی‌ها چشم گیر بوده است.

عباسی با اشاره به مشارکت ویژه مردم در انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: میزان مشارکت مردم در انتخابات به نسبت دوره قبل انتخابات نمایندگی مجلس بیشتر بوده است.

وی از تعرفه بیش از ۴۰۰ هزار برگه اخذ رأی در گیلان خبر داد و افزود: تاکنون میزان مشارکت مردم در انتخابات در گیلان تاکنون بیش از ۲۰ درصد بوده است.

استاندار گیلان با اشاره به کشاورزی بودن این استان بیان کرد: به علت قرارگیری در فصل کار و کشاورزی بیشتر افراد تاکنون فرصت حضور در پای صندوق‌های رأی را نداشتند که با تمدید ۲ ساعته اخذ رأی مشارکت روند افزایشی گرفته است.

عباسی با تقدیر از اصحاب رسانه و خبرنگاران اضافه کرد: مردم اخبار و اطلاعات انتخابات ریاست جمهوری را از طریق رسانه‌های رسمی رصد کنند.

وی با اشاره به مشارکت بیش از ۲۰ درصدی مردم در انتخابات افزود: از این میزان مشارکت ۴۳ درصد سهم بانوان و ۵۷ درصد سهم آقایان بوده است.

نظر شما