شناسهٔ خبر: 67416467 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

حضور مردم در انتخابات اقتدار کشور را افزایش می‌دهد

رئیس‌کل دادگستری استان سمنان با تأکید بر اهمیت حضور مردم پای صندوق‌های آرا گفت: حضور مردم در انتخابات اقتدار کشور را افزایش می‌دهد.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدصادق اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان، اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان در مردم سالاری و دموکراسی زبانزد بوده و در طول 46 سال دوران شکوهمند انقلاب اسلامی، تقریباً هر سال یک انتخابات برگزار شده که در جهان بی‌نظیر است و این نشان از اعتبار و اهمیت آرای مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد.

وی افزود: مقام معظم رهبری اخیرا فرمودند که قوام و دوام این کشور به حضور مردم است و بنابراین هرچه حضور مردم بیشتر باشد، قدرت و اقتدار کشور و نظام بیشتر می‌شود.

رئیس‌کل دادگستری استان سمنان اضافه کرد: هر چه حضور مردم بیشتر باشد، دوستداران این کشور و این نظام شادمان خواهند شد و مستکبران عالم و دشمنانشان از توطئه‌های شوم خود نادم و مأیوس برای همیشه خواهند شد.

اکبری عنوان کرد: حضور امروز مردم عزیز ایران در پای صندوق‌های رأی این پیام را دارد که خواهان نظام و کشور خود هستند.

وی بیان کرد: این حضور همچنین پیام را خطاب به دوستان آنان در اقصی نقاط عالم دارد مبنی بر اینکه پشتیبان آنها هستند و این پیام را دارد به دشمنان که شما هیچ وقت در توطئه‌هایتان موفق نبودید و موفق نخواهید شد.

رئیس‌کل دادگستری استان سمنان گفت: چون حضور ما در پای صندوق‌های رأی و رأیی که می دهیم به منزله این است که با با دشمنان همراه نبوده و همراه نیستیم و هیچ وقت هم نمی‌تواند نسبت به نظام جمهوری اسلامی و کشور عزیز ایران و ملت بزرگ ایران عرض اندام بکند.

اکبری بیان کرد: جمهوریت نظام به معنی حضور پررنگ و معنادار مردم در پای صندوق‌های رأی و تعیین سرنوشت آینده است.

انتهای پیام/363/

نظر شما