شناسهٔ خبر: 67416139 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مردم کرمانشاه از انتظارات خود از رئیس‌جمهور آینده گفتند

مردم استان کرمانشاه در پای صندوق‌های رای، از انتظارات خود از رئیس جمهور آینده و ادامه راه شهید رئیسی گفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، گرمای هوا امروز در کرمانشاه همچون بسیاری از شهرهای کشور غیرقابل تحمل بود، اما این گرما مانع از حضور مردم از اقشار مختلف در شعب مختلف استان نشده است.

در این میان حضور رأی‌اولی‌ها با عقاید مختلف و حضور خانوادگی شرکت‌کنندگان در این دوره از انتخابات و در ساعات ابتدایی شروع فرایند انتخابات بسیار چشمگیر بود.

خانم جوانی که به عنوان رأی اولی بسیار ذوق و شوق داشت در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم بیان کرد: من امروز به عنوان یک رأی اولی آمده‌ام به فرمان رهبری لبیک بگویم که هر سخن او همانند موشکی برای دشمنان است و حضور در انتخابات پشتیبانی از ولایت فقیه است.

وی عنوان کرد: انتظار من از رئیس جمهور آینده این است که با ایمان و پشتکار به وظایف خود به درستی عمل کند و پشتیبان ملت باشد.

نوجوان دیگری که در لباس بسیجی در صف رأی حضور داشت گفت: من به عنوان یک رأی اولی آمده‌ام برای سرنوشت کشورم رأی بدهم.

وی عنوان کرد: من می‌خواهم رئیس جمهوری را انتخاب کنم که راه رئیس جمهور شهیدمان را ادامه دهد.

خانم میانسال نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم انگیزه خود را برای حضور در انتخابات بیعت با امام خمینی(ره)، شهدا و مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: انتظار دارم رئیس جمهور آینده مسیر شهید رئیسی را ادامه دهد.

یکی دیگر از شهروندان که با خانواده خود برای شرکت در انتخابات حاضر شده بود در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، گفت: من همچون ادوار گذشته در این انتخابات شرکت کردم که به ندای رهبرم لبیک بگویم.

وی عنوان کرد: به گفته فرموده امام(ره) نمی‌خواهیم کشورمان به دست نااهلان بیفتد و بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری به کسی رأی می‌دهیم که به شهید رئیسی نزدیکتر باشد.

این شهروند کرمانشاهی گفت: باید سرنوشت خود را با دست خودمان رقم بزنیم و به بیگانگان واگذار نکنیم و امید داریم در این امتحان سربلند باشیم.

بانوی کرمانشاهی دیگری در گفت‌‌وگو با خبرنگار تسنیم افزود: حضور در انتخابات وظیفه هر مسلمان ایرانی است که سرنوشت کشورشان را تعیین کنند.

وی عنوان کرد: انتظار می‌رود مردم فرد اصلحی را انتخاب کنند که به فکر مردم و جوانان باشد و در واقعیت مردمی باشد.

یکی دیگر از شهروندان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه گفت: ما به خاطر رهبر و کم شدن شر دشمن و به خاطر رئیس جمهور شهیدمان در این انتخابات شرکت کردیم و امید داریم کسی انتخاب شود که راه این شهید را ادامه دهد. 

وی عنوان کرد: ما آمده‌ایم رئیس جمهور اصلحی را انتخاب کنیم که با تمام توان کار کند و بار مسئولیت را به دوش بکشد زیرا در برهه خاصی از تاریخ قرار داریم.

یک مادر کرمانشاهی نیز گفت: من فکر می‌کنم حضور در انتخابات یک امر به معروف است و وظیفه خود می‌دانم دیگران را نیز به انتخاب اصلح تشویق کنم.

 

.

 

انتهای پیام/ 

نظر شما