شناسهٔ خبر: 67414754 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

گیلانی‌ها از نماینده اصلح می‌گویند/رئیس جمهور پشت میز ننشیند

شهروندان گیلانی معتقدند که باید برای سرنوشت کشورمان در انتخابات شرکت کنیم و از رئیس جمهور آینده انتظار می‌رود مسیر شهید جمهور را ادامه دهد، مردم گیلان معتقدند که پشت میز نشستن توسط رئیس جمهور برای مردم فایده‌ای ندارد و باید در میدان حضور داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، مردم شریف و ولایتمدار استان گیلان امروز همزمان با سراسر کشور با حضور حماسی پای صندوق‌های رأی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عزم خود را برای انتخاب فرد اصلح، تعیین سرنوشت و اقتدار نظام اسلامی به نمایش گذاشتند. 

در استان گیلان 2 هزار و 688 شعبه اخذ رای پیش‌بینی شده است که از این تعداد 2 هزار و 310 شعبه ثابت، 378 شعبه سیار، 975 شعبه شهری و یک‌هزار و 173 شعبه روستایی هستند. 

علی رغم واجد شرایط بودن 2 میلیون نفر گیلانی و گردشگرپذیر بودن استان، 400 هزار برگه رای بیشتر در استان گیلان در نظر گرفته شده تا مشکلی درخصوص کمبود تعرفه رای در صندوق‌های اخذر رای وجود نداشته باشد. 

به منظور ثبت حماسه حضور مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در میان مردم حضور پیدا کردیم؛ مردمی که حضور پای صندوق‌های رای را یک تکلیف الهی و شرعی می‌دانند و در عین حال از رییس‌جمهور منتخب انتظار دارند که به وعده‌هایش عمل کند و ادامه‌دهنده راه و مسیر شهید جمهور آیت‌الله رییسی باشد. 

یکی از بانوان گیلانی با تاکید بر اینکه رییس‌جمهور منتخب باید در مسیر انقلاب اسلامی گام بردارد و رفاه مردم را در نظر داشته باشد گفت: ما از فردی که در مسند ریاست جمهوری قرار می‌گیرد انتظار داریم در مسائل داخلی و خارجی به عزت ملی و اقتدار ایران بیندیشد. 

وی با بیان اینکه رئیس‌ جمهور نباید پشت میزنشین باشد، افزود: رئیس‌ جمهور منتخب با الگوگیری از راه و منش شهید رئیسی در میان مردم حضور داشته باشد تا از نزدیک درد و مشکلات مردم را متوجه شود.

یکی دیگر از بانوان دیارمیرزا با بیان اینکه رییس جمهور منتخب پیرو ولایت باشد، گفت: رییس جمهور منتخب باید با کشورهایی که هم‌ مسیر و همفکر ما هستند ارتباط برقرار کند و روحیه مردمی داشته باشد و بیش از آنکه شعار دهد، به وعده‌هایش عمل کند. 

شهروند دیگری با اشاره به کار ناتمام شهید رییسی بیان کرد: با انتخاب فرد اصلح کمک کنیم تا کار ناتمام شهید رییسی تمام شود و رییس‌جمهور و وزیر امور خارجه بعدی نیز به سیاست دیپلماسی شهید امیرعبداللهیان که نقش به‌ سزایی در ارتقاء جایگاه ایران داشت توجه کند و همان راه را ادامه دهد و باعث سربلندی کشورمان در جهان شود. 

یکی دیگر از شهروندان، دلسوزی برای مردم و رفع مشکلات جوانان را خواسته مردم از رییس جمهور منتخب دانست و گفت: امیدواریم دولتی خوب روی کار بیاید تا برای مردم کار و زحمت بکشد و مشکلات جوانان را حل کند. 

شهروند دیگر گیلانی با تاکید بر اهمیت حضور در انتخابات افزود: با شرکت در انتخابات، به جامعه جهانی نشان می‌دهیم که همچنان در صحنه هستیم و از رییس جمهور منتخب هم انتظار داریم که همگام با رهبری حرکت کند. 

انتهای پیام/612

نظر شما