شناسهٔ خبر: 67412270 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

گزینه اصلح ریاست جمهوری تداوم راه شهید رئیسی

امام جمعه موقت بوشهر با اشاره به اینکه شهید رئیسی خدمات ارزشمند و ارزنده‌ای ایجاد کرد، گفت: یکی از ویژگی‌های گزینه اصلح در انتخابات امروز معیارهای شهید خدمت رئیسی است که امیدوارم رئیس جمهور دولت چهاردهم ادامه دهنده راه این شهید باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، حجت‌الاسلام رضا خدری در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر به روز مباهله پیامبر گرامی اسلام (ص) پرداخت و اظهار داشت: 24 ذی‌الحجه روز مباهله پیامبر گرامی اسلام (ص) با کفار است که تمایز بین و باطل تعیین و مشخص کرد.

خطیب نماز جمعه بوشهر با بیان اینکه این روز حقانیت اسلام و اهل بیت علیه‌السلام را بر همگان ثابت کرد گفت: در جهان امروز روز مباهله به گونه‌ای دیگر رقم خورده و انقلاب اسلامی مقابل دنیای کفر ایستاده است و به فضل الهی ملت ایران با اقتدار و معنویت، دشمن را از میدان خارج می‌کند.

امام جمعه موقت بوشهر با گرامیداشت 12 تیر ماه روز خانواده و تکریم بازنشستگان تصریح کرد: نهاد خانواده مقدس‌ترین نهاد از دیدگاه اسلام اسلام است و نزد خداوند متعال ازدواج محبوب‌ترین شکل خانواده است.

خدری احترام زن و شوهر در خانواده را یکی از سفارشات مهم دین مبین اسلام دانست و تأکید کرد: باید بین زن و شهر مودت شکل بگیرد که از محبت بالاتر است.

وی با اشاره به 13 تیرماه سالروز حمله ددمنشانه آمریکا به هواپیمای مسافری جمهوری اسلامی ایران و روز حقوق بشر آمریکایی خاطرنشان کرد: جنایت آمریکا در جهان بی‌شمار و این درحالی است که آمریکا با حمایت از ظالمان و جنایتکاران مردم جهان را برده خود می‌داند.

خدری با برشمردن برخی از جنایات آمریکا از جمله بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی و قتل و عام مردم بیگناه ژاپن و جنگ ویتنام در کشتار مردم بی‌دفاع را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: نسل‌کشی مردم بومی آمریکا تا بکارگیری سلاح شیمیایی، قتل عام ‌میلیون‌ها نفر در اشغال افغانستان و عراق از جمله رسوایی حقوق بشری آمریکایی در جهان است.

خطیب نماز جمعه بوشهر حمایت از رژیم صهیونیستی در نسل‌کشی فلسطینی‌ها و مردم غزه را از دیگر جنایات آمریکا برشمرد و بیان کرد: در جمهوری اسلامی ایران هم جنایت مختلفی رقم زده که در تاریخ ثبت است.

امام جمعه موقت بوشهر به انتخابات رئیس جمهور در کشور پرداخت و با قدردانی از مشارکت باشکوه مردم در این میدان مهم تصریح کرد: در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مردم در نقاط مختلف استان بوشهر با لبیک به شهدای گرانقدر و مقام معظم رهبری حماسه دیگری ثبت کردند.

وی ماهیت نظام اسلامی ایران رئیس جمهوری مانند شهیدان رجایی و رئیسی دانست و گفت: شهید رئیسی در خدمتگزاری به کشور و ملت نصاب جدیدی ایجاد کرد هر چند در دوره‌های قبلی ریاست جمهوری، شخصیت‌های مهمی خدمتگزاری کردند ولی با همه تلاششان در این حد و حجم و کیفیت و با این صداقت و پرکاری نبوده است یک نصاب جدیدی این رئیس جمهور شهید رقم زد.

خطیب نماز جمعه بوشهر با اشاره به اینکه شهید رئیسی در دولت سیزدهم خدمات ارزشمند و ارزنده‌ای ایجاد کرد گفت: یکی از ویژگی‌های گزینه اصلح در انتخابات ریاست امروز معیارهای شهید خدمت آیت‌الله رئیسی است که امیدوارم رئیس جمهور دولت چهاردهم ادامه دهنده راه شهید آیت‌الله رئیسی باشد.

انتهای پیام/190/

نظر شما