شناسهٔ خبر: 67412142 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۱۵ هزار نیرو مسئول تأمین امنیت انتخابات اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: مجموعاً ۱۵ هزار نفر نیروی پلیس با همکاری نیروهای بسیج، سپاه و سایر نیروهای امنیتی تامین امنیت انتخابات در ۳ هزار و ۱۶۹ شعبه اخذ رای که در این استان پیش بینی شده را برعهده دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سردار سرتیپ دوم محمدرضا هاشمی‌فر در جمع خبرنگاران با اشاره به تمهیدات به کارگیری شده در برگزاری انتخابات اظهار داشت: تمهیدات انتظامی، ترافیکی و امنیتی برای برقراری یک انتخابات باشکوه  در سراسر استان اصفهان انجام گرفته و مجموعاً 15 هزار نفر نیروی پلیس با همکاری نیروهای بسیج، سپاه و سایر نیروهای امنیتی تامین امنیت انتخابات در 3 هزار و 169 شعبه اخذ رأی که در این  استان پیش بینی شده را برعهده دارند.

وی ادامه داد: مأموران تأمین کننده امنیت با آمادگی و اقتدار کامل در صحنه حضور دارند و ان‌شاءالله شاهد یک انتخابات با شکوه و پرشور خواهیم بود.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان پیرامون نقش مهم مردم در اداره امور نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: در نظام مردم سالاری دینی مردم نقش اصلی و اساسی را در اداره نظام دارند و به همین جهت حضور و مشارکت حداکثری آنان در انتخابات از اهمیت بسزایی برخوردار است و بنابراین از همه مردم عزیز می‌خواهم که با مشارکت پرشور خود در انتخابات در عزت بخشیدن به اقتدار کشور  در دنیا سهیم شوند.

انتهای پیام/163

 

نظر شما