شناسهٔ خبر: 67410380 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

جمهوری اسلامی راه خود را طبق موازین آژانس ادامه می‌دهد

رئیس سازمان انرژی اتمی، گفت: جمهوری اسلامی راه خود را طبق موازین آژانس بین‌‌المللی انرژی اتمی طی ادامه می‌دهد و غوغاسالاری ابرقدرت‌های اثربخش نبوده است.

صاحب‌خبر -

محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی در صف اخذ رأی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حسینیه ثارالله کرمان با بیان اینکه امروز روز سرنوشت است، اظهار داشت: مردم با شرافت و با کفایت ایران همچون گذشته در صحنه انتخابات حضور دارند و ایفای نقش می‌کنند.

وی با بیان اینکه زیبایی انقلاب و جمهوری اسلامی به مردمی بودن آن است، افزود: حضور در انتخابات جلوه مهم مردمی بودن و اقتدارآفرینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

رئیس سازمان انرژی اتمی بیان کرد: مردم ما امروز با حضور پرشور و حداکثری خود در صحنه انتخابات حاضر شده و برای بار دیگر دشمنان را ناامید کرده و برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب ثبت می‌کنند.

وی با اشاره به اهمیت حضور و حمایت مردم از رئیس جمهور آینده، گفت: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اولویت اول حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای است و این حضور پرشور اقتدار نظام را نشان می‌دهد و جلوه اقتدار ملی در عرصه بین‌المللی است.

اسلامی با بیان اینکه ابرقدرت‌های جهان فناوری‌های نوین و نوظهور را ملک طلق خودشان قلمداد کرده و برنمی‌تابند که کشورهای مستقل در این عرصه حضور داشته باشند، گفت: اساس دانش بنیانی و زنجیره ارزش، در فناوری نوین و هسته‌ای است و به لحاظ علمی این فناوری‌ها قدرت‌ساز و اقتدارآفرین است.

وی با اشاره به اینکه این فناوری‌ها شکوفایی علمی و فناوری را به دنبال دارد و این ابرقدرت‌های نمی‌خواهند این زنجیره ارزش و اقتدارآفرین توسط جمهوری اسلامی انجام شود، ادامه داد: به همین  دلیل است که این قدرت‌ها سال‌ها بهانه تراشی می‌کنند.

رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه این غوغاسالاری آنها تاکنون اثربخش نبوده و ما راه خود را طبق موازین و قوانین آژانس بین‌المللی انرژی اتمی طی کرده و ادامه می‌دهیم، گفت: در این دوره بر روی تاثیرات فناوری هسته‌ای بر روی زندگی مردم تمرکز وسیع‌تری داشتیم و تا مردم زودتر از آثار و نتایج آن استفاده کنند.

انتهای پیام/511/

نظر شما