شناسهٔ خبر: 67409185 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اژه‌ای: فردا دیر است / امروز زمان رفع دغدغه‌هاست

رئیس قوه قضائیه گفت: با تاخیر در شرکت در انتخابات این امر مهم فردا قابل تدارک نیست و این وظیفه از دست می‌رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای صبح امروز در حاشیه برگزاری انتخابات در حرم حضرت عبدالعظیم(ع) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از سه منظر دینی، عقلی و سیاسی شرکت در انتخابات یک وظیفه است. 

وی افزود: عقل حکم می‌کند که برای آینده کشور و تعیین بالاترین مقام اجرایی در انتخابات شرکت کنیم. 

رئیس قوه قضائیه در ادامه گفت: در کشور و قانون اساسی رئیس جمهور مقام دوم کشور و بالاترین مقام اجرایی محسوب می‌شود.

وی تاکید کرد: با تاخیر در شرکت در انتخابات این امر مهم فردا قابل تدارک نیست و این وظیفه از دست می‌رود. 

 

.

 

رئیس قوه قضائیه کشور تصریح کرد: یکی از مصداق‌های شتاب در امر خیر توصیه شده در آیات و روایات قطعاً حضور در پای صندوق‌های رأی و انتخاب یک فرد اصلح است. 

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای بیان کرد: حضور در پای صندوق‌های رأی و شرکت در انتخابات و تعیین یک فرد اصلح عزت، سرافرازی، سربلندی آینده بهتر کشور را به دنبال دارد. 

وی تصریح کرد: برای رفع دغدغه‌ها در مسائل فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، معیشت، اشتغال و ازدواج و داشتن آینده‌ای بهتر باید از امروز به فکر باشیم. 

رئیس قوه قضائیه کشور ادامه داد: باید فردی قدرت شناسایی این مشکلات را داشته و دارای اراده قوی و قاطع و کاردان باشد و کارایی لازم را در پیشبرد امور و رفع مشکلات داشته باشد انتخاب کنیم. 

حجت الاسلام اژه‌ای به هموطنان توصیه کرد: هرکس به ایران و نظام علاقه‌مند است و آینده بهتری را می‌خواهد، و می‌خواهد که فردا زبان مطالبه‌گری داشته باشد، امروز هرچه سریعتر پای صندوق‌ها حاضر شود و فرد مورد نظر خود را انتخاب کند.

انتهای پیام/

نظر شما