شناسهٔ خبر: 67408949 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مهمترین تجلی مردم‌سالاری دینی حضور در عرصه انتخابات است+فیلم

امام جمعه بوشهر، اساس و راهبرد اصلی نظام اسلامی را مردم‌سالاری دینی دانست و خاطرنشان کرد: مهمترین بخش از تجلی مردم‌سالاری دینی حضور در عرصه انتخابات است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با قدردانی از حضور حماسی مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: مردم بوشهر از همان ساعت اولیه رأی‌گیری پرشکوه در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرده‌اند و همیشه بصیرت خود را در این عرصه نشان داده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه مردم این استان در دفاع از انقلاب اسلامی و نظام ایران اسلامی همیشه درست، بجا و به‌موقع تصمیم گرفته‌اند گفت: این حضور باشکوه مایه اقتدار بین‌المللی و قدرت ملی است قطعاً اقتدار جمهوری اسلامی ایران بر اساس آموزه‌های اسلامی با هدایت‌های امام راحل و مقام معظم رهبری با حضور مردم در صحنه ایجاد می‌شود و ادامه می‌یابد و برای مردم است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با بیان اینکه مردم مولفه قدرت اصلی نظام اسلامی ایران هستند، خاطرنشان کرد: نقش مردم در ساختارسازی نظام اسلامی فوق‌العاده مهم است.

امام جمعه بوشهر، اساس و راهبرد اصلی نظام اسلامی را مردم‌سالاری دینی دانست و خاطرنشان کرد: مهمترین بخش از تجلی مردم‌سالاری دینی حضور در عرصه انتخابات است.

صفایی‌بوشهری، انتخابات را به معنای معماری نظام اسلامی توسط مردم دانست و بیان کرد: انتخاباتی که مستقیم توسط مردم مانند ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی، شورای اسلامی شهر و روستا و یا انتخابات بدون واسطه مانند مجلس خبرگان رهبری انجام می‌شود نقش مردم اساس است.

وی با بیان اینکه در هندسه نظام اسلامی ایران کاملاً مردم‌پایگی و مردم‌سالاری در همه عرصه‌ها وجود دارد گفت: هر مقدار مردم در این عرصه‌ها شرکت کنند بر مولفه قدرت ملی و بین‌المللی ایران اسلامی افزوده می‌شود و مردم در این ساختار نقش اساسی دارند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر حضور مردم در این عرصه را به معنای گذاشتن خشت خشت ساختمان سربلند نظام اسلامی دانست و اضافه کرد: از همه ملت ایران به ویژه مردم استان بوشهر تقاضا می‌شود یک حضوری حماسی در این انتخابات ثبت کنند که اکنون مشاهده می‌شود، قبل از آغاز رأی‌گیری صفوف مردم طولانی بود و همچنان ادامه دارد.

وی تصریح کرد: مایه اقتدار و قدرت بین‌المللی نظام می‌شود و پیروز اصلی این انتخابات مردم و انقلاب اسلامی است و شکست خورده اصلی این حماسه، دشمنان از جمله آمریکا، صهیونیست بین‌الملل و دیگر کشورهای استعمارگر است. بنابراین قطعاً این مردم هستند که پیروز انتخابات هستند و نتیجه آن سربلندی ایران اسلامی و حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب خواهد بود.

 

.

 

انتهای پیام/190

نظر شما