شناسهٔ خبر: 67408337 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر:

گزارشی از مشکل در هیچ‌یک از شعب اخذ رای در استان بوشهر نداریم

بوشهر- دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: گزارشی از مشکل در هیچ‌یک از شعب اخذ رای در استان بوشهر دریافت نشده و انتخابات پرشور در حال برگزاری است.

صاحب‌خبر -

سعید حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برابر گزارشات دریافتی، مردم در شعب سراسر استان حضور پرشور و مؤثری را دارند.

وی اضافه کرد: برابر سیستم مانیتورینگ انتخابات همه شعب متأثر از شور مردم بوده و مردم حضوری گسترده و پرشور در انتخابات دارند و هیچ مشکلی را در سطح شعب نداریم و روند اجرایی بر اساس قانون در حال برگزاری است.

دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر بیان کرد: مردم هنگام مراجعه به شعب کارت ملی یا شناسنامه را همراه داشته باشند و باید اصل یکی از این مدارک را همراه خود داشته باشند و کسانی که دارای شناسنامه قدیمی هستند که شماره ملی در آن نیست باید کارت ملی هوشمند داشته باشند.

وی تصریح کرد: برابر هماهنگی در استان در همه شهرستان‌ها شعبه کشیک ثبت احوال پیش‌بینی شده و هماهنگی صورت گرفته تا در کمترین زمان مشکل حل شود.

حیدری بیان کرد: فرآیند اجرایی با کیفیت و آمادگی بالا در حال برگزاری است و از همه مردم می‌خواهیم که با حضور در یکی از ۷۹۰ شعبه اخذ رأی در سریع‌ترین زمان در انتخابات شرکت کنند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر روند رأی گیری در استان بوشهر مطلوب است و گزارشی از مشکل در روند رأی گیری دریافت نکرده‌ایم.

نظر شما