شناسهٔ خبر: 67406231 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

اولین تصویر سریال Disclaimer منتشر شد + تاریخ پخش

صاحب‌خبر -

به تازگی سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس اولین تصویر را از سریال Disclaimer با بازی کیت بلانشت منتشر کرده است.

سریال Disclaimer جدیدترین ساخته آلفونسو کوآرون به شمار می‌رود که سریالی در ژانر مهیج و روانشناختی است که کیت بلانشت و کوین کلاین در آن هنرنمایی می‌کند. سرویس آنلاین اپل تی‌وی به تازگی اولین تصویر را از این سریال منتشر کرده که در بالا آن را مشاهده می‌کنید.

این سریال تازه سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس هفت قسمت دارد و حالا نیز تاریخ پخش آن اعلام شده است. دو قسمت ابتدایی سریال به صورت همزمان در تاریخ ۱۱ اکتبر سال ۲۰۲۴ میلادی (جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳) پخش خواهند شد و باقی قسمت‌ها نیز به صورت هفتگی در روزهای جمعه پخش خواهند شد.

این سریال بر اساس رمان پرفروشی به همین نام نوشته رنه نایت است که داستان روزنامه‌نگار تحسین شده کاترین ریونسکرافت با بازی کیت بلانشت را دنبال می‌کند که با افشای اعمال ناشایست و تخلفات دیگران توانسته به شهرت زیادی دست پیدا کند. او رمانی از نویسنده‌ای ناشناس را دریافت می‌کند که در آن، او متوجه می‌شود شخصیت اصلی رمان است و تمام رازهایش آشکار شدند.

کاترین در تلاش است تا هر چه زودتر هویت واقعی این نویسنده را پیدا کند و در این میان نیز باید با گذشته خودش روبه‌رو شود، آن هم قبل از اینکه گذشته‌اش تمام زندگی و روابطش با همسرش رابرت با بازی ساشا بارن کوهن و پسرشان نیکلاس با بازی کودی اسمیت مک‌فی را از بین ببرد.

منبع: variety

نظر شما