شناسهٔ خبر: 67404189 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

انتخابات نماد وحدت ملی است

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان غربی، در پیامی مشترک از مردم استان جهت شرکت در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری دعوت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی امام جمعه ارومیه و محمد صادق معتمدیان در پیامی مشترک، از مردم استان جهت شرکت در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری دعوت کردند.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انتخابات رکن اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی، مظهر جمهوریت نظام و نماد وحدت ملی است و در نظام اسلامی ایران شرکت در انتخابات حق قانونی، تکلیف اجتماعی و وظیفه شرعی آحاد افراد واجد شرایط رأی دادن جامعه است.

مردم آگاه، بصیر و همیشه در صحنه ایران اسلامی در شرایط خاص امروز با بررسی صحیح و دقیق معیارها و شاخص‌های مطرح‌شده از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای(مدظله العالی)، علی‌رغم علایق و سلایق گوناگون در کنار یکدیگر قرار گرفته و با تشکیل صفوف به هم پیوسته و مشارکت حداکثری در انتخابات هشتم تیرماه، ضمن اعلام مجدد وفاداری به نظام اسلامی، تجدید بیعت با خون پاک شهدا، انسجام اسلامی و ملی خود را برای پیشرفت و آبادانی میهن اسلامی با انتخاب رئیس جمهوری اصلح به نمایش خواهند گذاشت.

مردم آگاه و همیشه در صحنه آذربایجان غربی نیک واقفند که جمهوریت شجره‌ طیبه‌ انقلاب اسلامی و انتخابات مرکز ثقل آن و به تعبیر رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) «شاخص و عَلَم جمهوری اسلامی» و تحقق‌بخشِ مردم سالاری دینی است، پشتیبانی و حمایت مداوم مردم نشان می‌دهد که حفظ و بازتولید ارزش‌های انقلاب اسلامی اولویت اول مردم و رای ملت میزانِ حکمرانیِ مردم‌پایه و تصمیم‌گیری‌های کلان ملی و رمز و راز دوام انقلاب اسلامی است.

لذا ضمن قدردانی از همراهی همیشگی مردم عزیز آذربایجان غربی در مقاطع مختلف و حساس انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور حضرت آیت الله رییسی، در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب، عمل به تکلیف الهی و ایمان به حقیقت وجودی ملت از یکایک مردم عزیز و امت غیور استان آذربایجان غربی دعوت می‌کنیم بار دیگر با حضوری گسترده و قدرتمند در روز هشتم تیرماه در پای صندوق های رأی، در راستای اعتلای نام زیبا و مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی با سرانگشت آغشته به جوهر انتخاب، در مسیر شهدای والا مقام گام برداریم. ان‌شاءالله

سیدمهدی قریشی
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
و امام جمعه ارومیه

محمدصادق معتمدیان
استاندار آذربایجان غربی

انتهای پیام/

نظر شما