شناسهٔ خبر: 67403645 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

سيد حسن نصرالله: شهادت رئيسي حادثه بسيار دردناکي بود +ويديو

صاحب‌خبر -
سيد حسن نصرالله: شهادت  رئيسي حادثه بسيار دردناکي بود +ويديو
خبرگزاری آریا - سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم چهلم شهید رییسی در تهران سخنرانی کرد و پیام وی در این مراسم پخش شد.

ـ سیاسی
بنابر این گزارش،‌ سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در طی سخنانی که در مراسم گرامی‌داشت چهلمین روز شهادت رئیس جمهور و همراهان در مصلی تهران پخشد شد، اظهار داشت: چهلمین روز حادثه بزرگ و دردناکی که آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران و همراهان گرامی و بزرگوار ایشان به شهادت رسیدند، از طرف خودم و به نیابت از مقاومت و ملت لبنان و همچنین همه جنبش های محور مقاومت هم بستگی، همدردی و تسلیت خود را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی دام ظله الشریف و مراجع گرانقدر در ایران و خارج ایران و حوزه های علمیه و مسئیولان محترم جمهوری اسلامی و یکایک ملت عزیز ایران و به ویژه خانواده های گرامی و شریف آن ها عرض می کنم.
نصرالله
دبیرکل حزب الله لبنان گفت: ما چنانچه پیشتر هم اعلام کردیم از همان لحظه نخست با شما بودیم. در پیگیری ها، دعا و نهایتا در درد، اندوه و هم چنین در تسلیم در برابر امر خداوند سبحانه و تعالی.
وی افزود: بدون شک این حادثه بسیاردردناک و تاریخی بود اما تسلیم مشیت و حکمت خداوند سبحان و متعال هستیم.
سید حسن نصرالله اظهار داشت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب همیشه تاکید می فرمایند تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم، ما در سال های اخیر با حوادث مشابه بزرگ و خطرناک مواجه شده ایم مانند شهادت حاج قاسم و مهندس ابوالمهدی رضوان الله علیهما که خسارتی عظیم و تهدیدی بزرگ بود اما به فرصت تبدیل شد و این خون ها خیزش، قیام و زندگی دوباره ای را برای انقلاب مقاومت، اسلام ناب محمدی، انقلاب اسلامی ایران و نظام جمهوری اسلامی در ایران و همه جنبش های مقاومت در منطقه رقم زد.
(خبر تکمیل می شود)

نظر شما