شناسهٔ خبر: 67403589 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

کودکان و نوجوانان سمنانی صحنه‌های حضور در انتخابات را ثبت می‌کنند

حوزه/ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان از اعضای کانون پرورش فکری این استان خواست تا همراه با خانواده‌هایشان در انتخابات هشتم تیرماه شرکت کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، مرتضی مزینانی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به در پیش بودن چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: همان‌طور که مردم خوب، بابصیرت و همیشه در میدان ایران اسلامی، قدرشناسی خود را از رئیس‌جمهور شهید و همه شهدای خدمت در آیین‌های باشکوه بدرقه و تشییع پیکر آنها نشان دادند، باز هم شاهد این صحنه‌ها خواهیم بود.

وی تصریح کرد: میلیون‌ها نفر از مردم ایران اسلامی در سراسر کشور، در پایتخت و در نقاط مختلف ایران، در آیین‌های عزاداری رئیس‌جمهور شهید و شهدای خدمت شرکت کردند و این اطمینان وجود دارد که فردا نیز در انتخابات ریاست جمهوری، حضور حداکثری خود را به ثبت برسانند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان بیان کرد: حضور در انتخابات هشتم تیرماه، دومین پیام آشکاری است که مردم بزرگ و بابصیرت ایران اسلامی به دشمنانشان مخابره می‌کنند.

مزینانی اضافه کرد: این پیام آشکار، پس از تشییع پیکر باشکوه رئیس‌جمهور شهیدمان، در انتخابات هشتم تیرماه متجلی می‌شود و دشمنان اسلام، انقلاب اسلامی و ایران ما را منزوی خواهد کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان از اعضای کانون پرورش فکری این استان خواست تا همراه با خانواده‌هایشان در انتخابات هشتم تیرماه شرکت کنند و صحنه‌های به‌یادماندنی این حضور را به ثبت برسانند.

وی تصریح کرد: حضور حداکثری در انتخابات هشتم تیرماه ضمن تقویت اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پاسخ دندان‌شکنی به یاوه‌گویی‌ها و یاوه‌سرایی‌های دشمنان اسلام و انقلاب خواهد بود.

نظر شما