شناسهٔ خبر: 67403506 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

خبرنگارآریادربابل خبرداد:

پيام دعوت مشتر ک امام جمعه بابل ومعاون استانداروفرماندارويژه ازمردم شهرستان بابل براي مشارکت پرشوردرانتخابات

صاحب‌خبر -
پيام دعوت مشتر ک امام جمعه بابل ومعاون استانداروفرماندارويژه ازمردم شهرستان بابل براي مشارکت پرشوردرانتخابات

خبرگزاری آریا-حجت الاسلام روحانی امام جمعه بابل ودکترعلی پیر فلک معاون استاندار وفرماندارویژه این شهرستان درپیامی مشترکی ازمردم شهرستان بابل برای مشارکت پرشوردرانتخابات دعوت کردند.    
به گزارش خبرنگارآریادرشهرستان بابل:درمتن پیام دعوت مشترک حجت الاسلام روحانی ،امام جمعه بابل ودکترعلی پیرفلک معاون استانداروفرماندارویژه این شهرستان ازمردم شهرستان بابل برای مشارکت پرشوردرانتخابات به شرح ذیل آمده است:       
بسم الله الرحمن الرحیم       
انتخابات قوی نتیجه‌اش پیشرفت کشور است .)مقام معظم رهبری(
تاریخ انقلاب اسلامی گواه آن است که مردم انقلابی و شریف شهرستان بابل در تمامی صحنه های انقلاب نقش فعال و حضوری حماسی داشته‌اند.           
ازمشارکت در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم تا حضور در برابر فتنه‌گران داخلی و خارجی تمامی صحنه‌‌هایی بوده که مردم انقلابی بابل در پیروی از ولایت و دفاع از انقلاب با تمام وجود در آنها مشارکت داشته و فداکاری کرده‌اند.   
اکنون و درآستانه انتخابات حساس هشتم تیر ماه 1403 نیز روشن است که مردم شهرستان شهید پرور بابل در ادامه حمایت ازانقلاب و آرمان‌های امام را‌حل (ره) در عمل به تکلیف و در میثاق با رهبر معظم انقلاب و شهدای خدمت و درراس آن عزیزان ،شهید جمهور آیت الله رئیسی به پای صندوق‌های رأی می‌آیند و حماسه ای دیگر ثبت خواهند کرد.
اینجانبان با تقدیر از عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی  و نیروهای امنیتی در ایجاد فضای لازم برای انتخابات، از مردم انقلابی شهرستان بابل برای حضور در محل‌های رأی‌گیری دعوت کرده و امید آن داریم ان‌شاءالله با مشارکت پرشوروهمت مردم باردیگرشهرستان بابل درصدرمشارکت حماسی درانتخابات دراستان ودررتبه‌های بالای مشارکت درکشور باشد.    

نظر شما