شناسهٔ خبر: 67401545 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین:

شهید رئیسی به نام ملت ایران از فلسطین در تمامی محافل بین‌المللی دفاع کرد

حوزه/ دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین افزود: شهید رئیسی به نام ملت ایران از فلسطین در تمامی محافل بین‌المللی دفاع کرد و این سخنان هنوز به قدرت خود ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین عصر امروز در مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت رئیس جمهور و همراهان شهیدش که در مصلی امام خمینی(ره) تهران و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصر الله دبیرکل حزب الله لبنان برگزار شد اظهار داشت: درود بر رسول خدا و اصحاب گرامی‌اش، سلام خدمت خانواده معظم شهید رئیسی، خانواده شهید امیر عبداللهیان و خانواده شهدا و همچنین رئیس جمهور موقت و همچنین مردم شریف ایران، آمده‌ایم به همراه هیئتی از رهبران مقاومت فلسطین تا در این روز غم انگیز ما در کنار شما باشیم و اعلام کنیم که ما در کنار شما هستیم و راه این شهدا را ادامه خواهیم داد.

وی افزود: آمده‌ایم تا یاد رئیس جمهور عزیز را گرامی بداریم که برخی از آنها را ما و برخی از آنها را ما نمی‌دانیم، و همچنین شهید رئیسی و شهید عبداللهیان موفقیت‌های بزرگی را برای مقاومت مردم منطقه رقم زدند و مواضع را نسبت به فلسطین متحد کردند و این یک موفقیت برای ملت‌های منطقه و مردم فلسطین بود. آمده‌ایم به همراه هیئتی از رهبران مقاومت فلسطین تا در این روز غم انگیز ما در کنار شما باشیم و اعلام کنیم که ما در کنار شما هستیم و راه این شهدا را ادامه خواهیم داد.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین افزود: شهید رئیسی به نام ملت ایران از فلسطین در تمامی محافل بین‌المللی دفاع کرد و این سخنان هنوز به قدرت خود ادامه دارد. ما در طوفان الاقصی از حمایت ملت ایران و جمهوری اسلامی ایران همیشه یاد می‌کنیم و مواضع رئیس جمهور اسلامی ایران و وزیر خارجه شهید ایشان را در حمایت از فلسطین، فراموش نمی‌کنیم.

نخاله بیان کرد: به این مناسبت از مسئولین جمهوری اسلامی ایران در راس آنها از رهبر جمهوری اسلامی در حمایت از ملت فلسطین و مقاومت آنها تشکر می‌کنم. به امید خدا با هم به سمت فلسطین و قدس تا پیروزی این مسیر را ادامه می‌دهیم.

نظر شما