شناسهٔ خبر: 67399780 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

ديدار با جامعه ايثارگري سادات استان اردبيل در قالب طرح ابراهيميان

صاحب‌خبر -
ديدار با جامعه ايثارگري سادات استان اردبيل در قالب طرح ابراهيميان
خبرگزاری آریا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل به همراه مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه و معاون مددکاری بنیاد استان به مناسبت اعیاد غدیر و قربان و در قالب «طرح ابراهیمان» با جامعه معظم ایثارگری سادات دیدار کردند.

به گزارش «ایثار»، به مناسبت اعیاد سعید قربان و غدیر و در قالب طرح «ابراهیمیان»، داور نوری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل به همراه حجت‌الاسلام سیداحمد سعادتی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد استان و ولی‌نژاد معاون مددکاری، با خانواده‌های معظم شهیدان «میرفاضل سیدی ویند»، «سید عبدالهادی موسوی» در اردبیل و جانباز گرانقدر «سید علی موسوی» در شهرستان مشگین‌شهر دیدار کردند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در این دیدارها ضمن تبریک عید ولایت و امامت به ایثارگران، گفت: مسئولان نظام اسلامی به تأسی از آموزه‌های اسلام به ویژه نکاتی که در نهج البلاغه در خصوص تکریم ایثارگران شده است، باید خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را مورد تکریم و تعظیم قرار دهند و از هیچ تلاشی در راستای رفع مشکلات انان فروگذار نکنند.
نوری تصریح کرد: خدمت‌رسانی به ایثارگران علاوه بر اینکه به منزله تکریم قهرمانان ملی و مذهبی است، در دنیای آخرت نیز برکات فراوانی دارد و به استناد آیات و احادیث متعدد و متواتر، خادمان ایثارگران در روز قیامت مورد عنایت و لطف الهی قرار می گیرند.
انتهای پیام./

نظر شما