شناسهٔ خبر: 67398190 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مردم با انتخاب اصلح راه شهید رئیسی را ادامه دهند+فیلم

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد بر لزوم انتخاب کاندیدای اصلح برای ادامۀ راه رئیس‌جمهور شهید تأکید کرد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ محمد برامکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد با بیان اینکه در آستانه انتخاب بزرگ و تعیین سرنوشتمان قرار داریم، گفت: هرچند مشیت الهی بر این قرار گرفت که شهید رئیسی در بین ما نباشد، اما انتخات هشتم تیرماه یک انتخابات بسیار مهم است.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران در بحث مشارکت و در بحث انتخابات‌ها در دنیا بی‌نظیر است، به‌طوری‌که سه انتخابات طی چهار ماه گذشته برگزار شده‌است.

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد عنوان کرد: حضور حداکثری در انتخابات بسیار مهم است و همه ظرفیت‌ها پای‌کار بیایند و این حضور کشورمان را مصون نگه می‌دارد.

 وی بیان کرد: انتخاب اصلح طبق گفته مقام معظم رهبری کسی باشد که راه شهید رئیسی را طی کند و دولت سیزدهم اگر ادامه پیدا می‌کرد حتماً مشکلات اصلی کشور رفع می‌شد.

برامکی اذعان کرد: مردم با انتخاب خوب، اصلح و انتخاب آگاهانه کسی را انتخاب خواهند کرد که راه سید مظلوممان که خستگی نمی‌شناخت را طی کند.

.

فردای انتخابات را برای ایجاد اشتغال درست رقم بزنیم‌

سرهنگ احسان جهانبخش مسئول بسیج سازندگی سپاه لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد، گفت: ما باید خودمان سرنوشت‌ خود را انتخاب و مسیر زندگی‌ و کشور را مشخص کنیم.

وی افزود: اگر بخواهیم از حق قانونی خود برای شرکت در انتخابات استفاده نکنیم و اجازه بدهیم کسانی دیگر برای ما تصمیم بگیرند، قطعاً کار درستی نیست.

مسئول بسیج سازندگی سپاه لرستان عنوان کرد: انتخابات  ریاست‌جمهوری در هشتم تیرماه یکی از مهم‌ترین انتخابات در جمهوری اسلامی است و کاندیداهای مختلفی از سلایق مختلف در این انتخابات حضور دارند.

وی بیان کرد: هدف رئیس‌جمهور شهید کمک به محرومان، ایجاد اشتغال، کاهش تورم، تنش‌زدایی در منطقه، حفظ حرمت جمهوری اسلامی و نظام مقدس اسلامی ایران بود.

 جهانبخش گفت: انتظارمان این است همان‌طوری که مقام ‌معظم رهبری فرمودند به کسی رأی بدهیم که راه خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی دولت شهید رئیسی را ادامه بدهد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه لرستان تصریح کرد: ما باید فردی را به‌عنوان رئیس‌جمهور انتخاب کنیم که دنبال رفع مشکلات کشور توسط بیگانگان و خارجی‌ها نباشد.

جهانبخش خاطرنشان کرد: کشور ما به‌دنبال تنش نیست و ما با تکیه‌بر جوانان، نخبگان و ظرفیت‌های‌مان می‌توانیم یک ایران قوی را با حضور حداکثری در انتخابات رقم بزنیم.

 وی افزود: امیدواریم که فردای انتخابات فردای خدمت، محرومیت‌زدایی و ایجاد اشتغال برای جوانان کشورمان باشد.

انتهای پیام/645/.

نظر شما