شناسهٔ خبر: 67397747 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری:

انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات سرنوشت است

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه با اشاره به اینکه ملت ما راه شهید آیت‌الله رئیسی را با چند ‌پله پیشرفت ادامه خواهد داد، گفت: انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات سرنوشت است.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، مراسم چهلم شهدای خدمت؛ شهید آیت الله رئیسی و دیگر همراهان شهیدش امروز در مسجد جامع شهر کرمانشاه برگزار شد.
 
حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله غفوری در این مراسم در سخنانی اظهار داشت: مصیبت شهادت شهید رییسی برای ملت ایران یک امتحان بسیار بزرگ بود و باید از این مصیبت، با حضور گسترده و مشارکت حداکثری خود در انتخابات، حماسه بسازند.
 
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه بالاترین موفقیت‌ها را در زمینه حضور در عرصه‌های بین‌المللی و عضویت در پیمان‌های بزرگ بین‌المللی در همین دوران کوتاه دولت شهید آیت‌الله رئیسی خواند و گفت: شهید آیت‌الله رئیسی با سر دست‌گرفتن قرآن در سازمان ملل به ‌عنوان منشور حرکت دنیای اسلام و محرومان عالم برای مقابله با استکبار و پس از آن افزایش گرایش به سمت قرآن و اسلام باعث نگرانی مستکبران شد.
 
امام جمعه جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه شهید آیت‌الله رئیسی و شهید امیرعبداللهیان به ‌شدت از دیپلماسی التماسی بیزار بودند، اظهار داشت: دیپلماسی التماسی با ماهیت انقلاب اسلامی، هویت و راه امام (ره) و مقام معظم رهبری در تضاد است.
 
وی در ادامه سخنان خود افزود: این دوره سه‌ ساله ترازی را برای مدیریت اجرایی کشور و مدیریت دیپلماسی معرفی کرد که هرکس بخواهد در این جایگاه قرار بگیرد باید بداند تراز جمهوری اسلامی، انقلاب اسلامی، ملت شریف و سربلند ایران و نیروهای مسلح کجاست.
 
امام‌ جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه ملت ما راه شهید آیت‌الله رئیسی را با چند ‌پله پیشرفت ادامه خواهد داد، عنوان کرد: انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات سرنوشت است. ملت شریف و عزیز ما، ملتی است که در تشییع پیکر شهید حاج قاسم و شهدای خدمت نشان داد که بر ادامه مسیر الهی شهدا پافشاری دارد و در انتخابات پیشِ رو مسیر شهدا را انتخاب خواهد کرد. به‌فضل خدا این تفکر، شور و شعور انقلابی زمینه‌ساز ظهور حضرت ولی‌عصر (عج) خواهد شد.
 
انتهای پیام/

نظر شما