شناسهٔ خبر: 67395878 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

فیلم Street Fighter در سال ۲۰۲۶ اکران می‌شود

صاحب‌خبر -

فیلم جدیدی که از بازی Street Fighter در حال ساخت است، برای اکران در سال ۲۰۲۶ میلادی برنامه‌ریزی شده است.

کمپانی لجندری پیکچرز و سونی به دنبال آن هستند تا اقتباسی سینمایی و لایو اکشن جدیدی بر اساس بازی «مبارز خیابانی» بسازند و حالا نیز تاریخ اکران این فیلم را اعلام کردند. این در حالی است که این اثر سینمایی به تازگی کارگردان‌های خودش را از دست داده است.

دنی و مایکل فیلیپو دو کارگردانی بودند که قرار بود سکان کارگردانی این اقتباس سینمایی تازه را برعهده داشته باشند اما به خاطر تداخل برنامه کاری آن‌ها با فیلم دیگری به نام Bring Her Back محصول کمپانی A24 آن‌ها تصمیم گرفتند تا کارگردانی فیلم «مبارز خیابانی» را برعهده نداشته باشند.

با اینکه هنوز کمپانی لجندری اعلام نکرده که چه کسی یا کسانی قرار است جایگزین این کارگردان‌ها شوند اما این طور به نظر می‌رسد که این کمپانی مشتاق است تا هر چه زودتر این فیلم را وارد مرحله تولید کند، آن هم با وجود اینکه این فیلم هنوز کارگردانی ندارد اما تاریخ اکران آن مشخص شده است.

همانطور که در بالا گفته شده بود، این اولین اقتباس سینمایی و لایو اکشن از بازی «مبارز خیابانی» نیست و برای اولین بار در سال ۱۹۹۴ اقتباسی سینمایی ساخته شد و فیلم دوم نیز در سال ۲۰۰۹ میلادی به روی پرده سینماها آمد. این فیلم‌ها نتوانستند توجه منتقدان و مخاطبان را به خودشان جلب کنند و شکست خوردند.

فیلم جدید «مبارز خیابانی» در تاریخ ۲۰ مارس سال ۲۰۲۶ میلادی (جمعه ۲۹ اسفند ۱۴۰۴) روی پرده سینماها اکران خواهد شد.

منبع: comicbook

نظر شما