شناسهٔ خبر: 67395811 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار آران و بیدگل مطرح کرد؛

پیش بینی ۹۰ شعبه اخذ رای انتخابات ریاست جمهوری در آران و بیدگل

کاشان- فرماندار آران و بیدگل گفت: ۹۰ شعبه اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری در آران و بیدگل پیش بینی شده است.

صاحب‌خبر -

علی اکبر رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در روز هشتم تیرماه اظهار کرد: نقاط ضعف و قوت در جلسات هیئت اجرایی و نظارت انتخابات احصا و در راستای تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف برنامه‌ریزی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه این شهرستان آمادگی برگزاری انتخابات باشکوه را دارد، ابراز کرد: تعداد شعب اخذ رأی برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نسبت به انتخابات قبل، هفت شعبه افزایش داشته که این مهم در راستای دسترسی راحت مردم به شعب اخذ رأی صورت گرفته است.

رئیس هیأت اجرایی انتخابات تصریح کرد: در مجموع ۹۰ شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان آران و بیدگل تعیین شده است که ۸۳ شعبه از این تعداد ثابت و ۷ شعبه سیار هستند.

وی افزود: برای نظارت بر چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان آران و بیدگل ۹ بازرس در نظر گرفته شده است.

رضایی گفت: به ازای هر ۱۰ شعبه یک بازرس به صورت مستمر از شعب اخذ رأی مربوطه بازرسی می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: به استناد تبصره ۹ ماده ۳۱ قانون انتخابات ریاست جمهوری، ابراهیم آقابیگی معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری به عنوان رئیس بازرسی انتخابات شهرستان آران و بیدگل معرفی و منصوب شده است.

فرماندار آران و بیدگل با بیان اینکه بازرسی صحیح بر فرآیند انتخابات موجب افزایش اعتماد عمومی مردم خواهد شد، تأکید کرد: مهم‌ترین وظیفه ما تأمین سلامت انتخابات است و در این راستا با جدیت اقدام خواهد شد.

نظر شما