شناسهٔ خبر: 67394130 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

گرامیداشت شهدای هفتم تیر و چهلم شهدای خدمت در بردسکن

مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر و چهلم شهدای خدمت با سخنرانی امام جمعه خلیل آباد در محل گلزار شهدای گمنام بردسکن برگزار شد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از بردسکن، حجت‌الاسلام محمدعلی دستجردی،امام جمعه خلیل آباد در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت‌الله رئیسی، بهترین راهکار برای مقابله با دشمنان گرگ‌صفت انقلاب اسلامی را مقاومت دانست و اظهارداشت: مردم باید در انتخابات پیش‌رو نهایت دقت را داشته باشند و متوجه باشند سربازی ولایت امانتی مهم است که از آیت‌الله رئیسی خادم امام رضا(ع) بعد از شهادت به یادگار مانده است و باید دقت کنیم آن را به چه کسی می‌سپاریم.

وی با بیان اینکه به واسطه برخورداری از رهنمودهای ولایت فقیه و پشتیبانی ملت می‌توان در مقابل دشمنان ایستادگی کرد، افزود: با همراهی مردم می‌توان بسیاری از مشکلات موجود را برطرف کرد که برعکس آن نیز صادق است.

حجت الاسلام دستجردی با بیان حفظ انقلاب اسلامی از اوجب واجبات است گفت : کسانی که معتقد به نظام و انقلاب و ولایت فقیه و رهبری هستند باید در انتخابات شرکت کنند.

امام جمعه خلیل آباد با اشاره به ویژگی‌های فرد اصلح گفت:همه ما نسبت به انتخاب خود باید پاسخگو باشیم و انتخاب اگاهانه همراه با مشارکت حداکثری باعث پیشرفت کشور و بازدارندگی دشمنان خواهد شد.

در ادامه حجت الاسلام پور اسدالله رئیس دادگستری شهرستان بردسکن ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه و یاد و خاطره شهید آیت الله بهشتی گفت: طی یک سال گذشته تاکنون 14 هزار و 287 پرونده وارد محاکم قضایی شهرستان بردسکن شده است.

انتهای پیام/282

نظر شما