شناسهٔ خبر: 67394014 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ازبک‌ها، ایران را رها نمی‌کنند!

ایران و ازبکستان در دور نهایی انتخابی جام جهانی نیز با یکدیگر روبه‌رو خواهند شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، با انجام قرعه کشی رقابت‌های مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2026 مشخص شد که تیم ملی ایران بازهم باید با ازبکستان در گروه A رقابت کند. ایران و ازبکستان در شرایطی بار دیگر با هم برخورد کرده‌اند که در مرحله اول انتخابی جام جهانی نیز با هم بازی کرده بودند.

ایران و ازبکستان در دور قبلی انتخابی جام جهانی با هنگ‌کنگ و ترکمنستان رقابت کردند و در نهایت هردو تیم با امتیاز مشابه 14 به دور نهایی رسیدند. جالب اینکه هردو بازی ایران و ازبکستان در تهران و تاشکند با تساوی خاتمه یافت و شاگردان امیر قلعه‌نویی در مرحله قبلی مقابل ازبکستان به پیروزی دست نیافتند.

2044892

ایران و ازبکستان در سال‌های اخیر بارها با هم روبه‌رو شدند و حالا در نبردی تکراری بار دیگر باید در مرحله نهایی جام جهانی رودرروی یکدیگر قرار بگیرند. آنها برای صعود به جام جهانی قطر، امارات، کره شمالی و قرقیزستان را همگروه خود می‌بینند و رقابت‌های خود را به زودی شروع خواهند کرد.

حال باید دید امیر قلعه‌نویی و شاگردانش طلسم عدم پیروزی مقابل ازبکستان را در دور نهایی انتخابی جام جهانی می‌شکنند یا سرگئی کاتانچ و بازیکنانش بازهم موفق‌تر از تیم ملی خواهند بود.

نظر شما