شناسهٔ خبر: 67393936 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس ستاد انتخابات استان بوشهر:

دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر برای انتخابات در آمادگی کامل باشند

بوشهر- رییس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر برای انتخابات در آمادگی کامل باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات صبح پنجشنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر با اشاره به اقدامات امیدآفرین در نقاط مختلف استان بوشهر اظهار کرد: حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وی با تاکید بر لزوم آماده بودن همه دستگاه‌ها برای روز انتخابات خاطرنشان کرد: تیم‌های مقابله با اتفاقات در دستگاه‌های خدمات رسان باید در زمان برگزاری انتخابات در آمادگی کامل باشند و مسائل در سریع‌ترین زمان رفع شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تاکید بر حمایت و پشتیبانی لازم از شعب برگزاری انتخابات توسط دستگاه‌های مختلف افزود: برای مشارکت در انتخابات باید از ظرفیت‌های مختلف استفاده شود و جامعه به سمت افزایش مشارکت ترغیب شود.

وی با تاکید بر اینکه مدیران و کارکنان اجازه فعالیت انتخاباتی به نفع یا ضرر کاندیداها را ندارند تصریح کرد: باید با رعایت اصل بی‌طرفی همچون گذشته شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه و پرشور باشیم.

پورات با تاکید بر آماده باش کامل مراکز امدادی، درمانی و آتش‌نشانی‌ها ادامه داد: همه مدیران استان بوشهر باید در روز انتخابات در دسترس باشند و مرخصی مدیران تا پایان فرآیند انتخابات لغو است.

نظر شما