شناسهٔ خبر: 67393612 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

تخلفات انتخاباتی را به این شماره گزارش کنید

اقتصادنیوز: رئیس هیات بازرسی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری استان تهران از شهروندان این استان خواست تا تخلفات انتخاباتی را به سامانه تلفنی ۴۵۵۰۰ گزارش کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم،  اسداله تقی زاده روز پنجشنبه در جلسه بازرسین چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری  در استان تهران گفت: طبق قانون تبلیغات نامزدهای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری از ساعت 8 صبح امروز(پنجشنبه7تیرماه) ممنوع بوده است و شهروندان استان تهران در صورت مشاهده هرگونه تخلفات  تبلیغاتی نامزدها حتما موارد را از طریق تماس با تلفن 45500 هیات بازرسی انتخابات استان تهران مطرح کنند.

 وی ادامه داد :در آستانه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری  (جمعه 8 تیرماه)  اقدامات خوبی صورت گرفته و تلاش داریم با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات لازم، انتخاباتی منظم و به دور از حاشیه برگزار کنیم.

خبر مرتبط
ستاد انتخابات اطلاعیه داد+ متن اطلاعیه

اقتصادنیوز: ستاد انتخابات کشور با انتشار اطلاعیه شماره ۷ اعلام کرد: آقای سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی نامزد انتخابات ریاست جمهوری انصراف خود را به وزارت کشور اعلام نموده است.

تقی زاده اظهار کرد: شهروندان استان تهران می‌توانند شکایات و گزارش‌های خود را از طریق تماس با شماره 45500 با پیش‌شماره 021  (از امروز 7تیرماه ) تا پایان روز رای‌گیری به این هیات اطلاع‌رسانی کنند.

وی همچنین رعایت بی طرفی را مهمترین ویژگی بازرسان عنوان کرد و افزود: رویکرد هیات بازرسی استان و شهرستان‌های تابعه تلاش برای اجرای مطلوب انتخابات و برگزاری انتخاباتی سالم است.

خبر مرتبط
تبلیغات انتخابات تمام شد

اقتصادنیوز: فرصت تبلیغات نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری به پایان رسید.

مدیرکل بازرسی استانداری تهران گفت: بازرسان به منظور تضمین حسن جریان، صحت و اجرای مطلوب، سلامت و صیانت از آرای مردم در روند برگزاری انتخابات در استان تهران ماموریت دارند و  تمهیداتی اندیشیده شده تا به هیچ عنوان  روز رای گیری در محل شعب اخذ رای تبلیغات محیطی له یا علیه نامزدهای ریاست جمهوری صورت نگیرد.

 

نظر شما