شناسهٔ خبر: 67389155 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

عصر امروز محقق شد؛

بهره‌برداري از خط لوله اتصال نيروگاه برق آذرخش گلستان به شبکه سراسري

صاحب‌خبر -
بهره‌برداري از خط لوله اتصال نيروگاه برق آذرخش گلستان به شبکه سراسري

خبرگزاری آریا- طی آیینی که عصر امروز برگزار شد، پروژه هزار میلیارد ریالی سوخت‌رسانی به نیروگاه برق آذرخش گلستان به بهره‌برداری رسید.

 

 مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت شمال در آیین افتتاح این پروژه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این خط لوله به طول تقریبی سه کیلومتر و ظرفیت انتقال روزانه 45 هزار بشکه فرآورده «نفت گاز» برای مصرف نیروگاه آذرخش با هشت هزار و 500 نفرروز کار شبانه روزی و اعتبار بیش از هزار میلیارد ریال توسط مهندسان منطقه شمال طراحی و اجرا شده است.

محمدمهدی جامعه‌ای با بیان اینکه با راه‌اندازی این پروژه نیاز روزانه نفت گاز نیروگاه آذرخش از طریق خط لوله تازه احداث شده تأمین می‌شود، ادامه داد: بهره‌برداری از این پروژه دستاورد‌های مهمی را در پی دارد که شامل حذف تردد جاده‌ای کامیون‌های نفتکش، کاهش حوادث ترافیکی، جلوگیری از آلودگی محیط زیست، کاهش هزینه‌های دولت و پیشگیری از قاچاق سوخت است.

به گزارش آریا، در آئین افتتاح این پروژه «ارسلان رحیمی» مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران و هیئت همراه، «علی محمد زنگانه» استاندار گلستان، نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون انرژی، نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی، مدیران استانی و شهرستانی و نیز مدیرعامل و مسئولان نیروگاه آذرخش به میزبانی مدیر و مسئولان شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال حضور داشتند.

انتهای پیام

نظر شما