شناسهٔ خبر: 67389016 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

خبرنگارآریادرساری گزارش داد:

سرپرست جديد اداره کل امور مالياتي مازندران معرفي شد

صاحب‌خبر -
سرپرست  جديد اداره کل امور مالياتي مازندران معرفي شد

خبرگزاری آریا- مراسم تودیع  محسن اسلامی و معارفه  بهرام سلطانی روز چهارشنبه 6 تیر ماه با حضور جناب  فردوسی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان امورمالیاتی برگزار شد.

به گزارش خبرنگارآریادرشهرستان ساری:  مراسم تودیع  محسن اسلامی و معارفه  بهرام سلطانی با حضور آقای فردوسی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان امور مالیاتی کشور و همکاران ستادی در محل سالن اجتماعات این اداره کل  برگزار شد. در ابتدای جلسه اسلامی مدیر کل اسبق امور مالیاتی مازندران ضمن تشکر از همکاران اداره کل و تبریک به بهرام سلطانی افزود: در طی سه سال گذشته که افتخار مدیریت این اداره کل را داشته ام با وجود چالش‌هایی که با آن روبه‌رو بودیم؛ شاهد اتفاقات خوبی مانند اضافه نمودن 6 دستگاه ساختمان جدید در راستای بهره برداری و رفاه حال کارکنان در شهرستانهای مازندران ، وصول بیش از 8700 میلیارد تومان مالیات در سال 1402 و واریز مبلغ 1351 میلیارد تومان عوارض ارزش افزوده به حساب شهرداری ها و دهیاری های استان بوده ایم. سپس  فردوسی معاون توسعه مدیریت و منابع در این جلسه از زحمات سه ساله  محسن اسلامی تقدیر و تشکر نموده و گفت :اسلامی مدیری ساعی ، کوشا و جهادی بوده و در تمام سالهای فعالیت ، ایشان تا دیر موقع پاسخگوی مراجعه کنندگان و مسئولین بودند. فردوسی گفت : یقینا با توجه به کارآمدی و توانایی هایی که اسلامی دارند از ایشان در سایر جایگاههای سازمان استفاده خواهیم نمود.

وی افزود : در خصوص انتخاب بهرام سلطانی در این جایگاه، ضمن در نظر گرفتن احراز شرایط شایسته سالاری در خصوص ایشان به بومی گزینی نیز توجه نموده ایم. درانتهای جلسه متن حکم سرپرستی  سلطانی قرائت گردید. قسمتی ازاین حکم به این شرح است:

نظر به تخصص ، تعهد، سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به سمت سرپرست اداره کل امور مالیاتی مازندران منصوب می شوید. امیداست با اتکال به خداوند متعال در اجرای منویات مقام معظم رهبری در ارتباط با سیستهای اقتصاد مقاومتی و اهداف دولت سیزدهم در راستای وصول، عدالت محوری، انقلابی گری ،مردمداری ،پاکدستی، فساد ستیزی ، قانون مداری ،مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی ،تحقق اهداف دولت ، حل مشکلات کشور باهمکاری همدلی و همراهی کارکنان توانمند و دلسوز آن اداره کل در انجام این ماموریت و سایر وظایف محوله مجدانه بکوشید.

 

 

نظر شما