شناسهٔ خبر: 67388789 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تاپیکو مطلب خلاف واقع اصلاح طلبان را تکذیب کرد

روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) مطلب خلاف واقع مندرج در سایت اصلاحات نیوز و انرژی پرس با موضوع انتخابات ریاست جمهوری را تکذیب کرد.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین (تاپ‌نیوز)، روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) مطلب مندرج در سایت اصلاحات نیوز و انرژی پرس با موضوع انتخابات ریاست جمهوری را خلاف واقع دانست و آن را تکدیب کرد.

 

در این جوابیه آمده است: «شرکت تاپیکو ضمن احترام به همه نامزدهای انتخابات چهاردهم دوره ریاست جمهوری و دعوت آحاد ملت شریف ایران به حضور گسترده در انتخابات هشتم تیرماه جاری اعلام کرد:

ابلاغیه سرپرست محترم ریاست جمهوری مبنی بر منع استفاده از هرگونه امکانات و یا انجام هرگونه فعالیت تبلیغی به نفع یا به ضرر هر یک از کاندیداها به شماره 3441 در تاریخ 21/03/1403 از سوی مدیر عامل محترم تاپیکو و نیز مصوبه شورای معاونین تاپیکو در تاریخ 26 خرداد ماه جاری مبنی بر منع هرگونه فعالیت انتخاباتی و حضور در ستادهای انتخاباتی از سوی معاونین، مدیران و مدیران عامل شرکتها ابلاغ گردیده؛ و در راستای آن مدیران عامل شرکت های تابعه تاپیکو، معاونین هلدینگ و سایر ارکان شرکت ها از انجام هرگونه فعالیت انتخاباتی منع و ارکان نظارت هلدینگ را بر حسن اجرای آن مامور نموده است.

لذا انتساب مطالب خلاف واقع علیه احدی از نامزدهای محترم ریاست جمهوری و نیز  درخواست حمایت های خاص توسط شرکت ها در انتخابات و دخالت در روند برگزاری انتخابات از اساس نادرست بوده و قویا تکذیب می گردد.

لازم به ذکر است انتشار این گونه اخبار نادرست در چنین مقطع حساس کنونی باعث بر هم زدن فضای آرامش انتخاباتی کشور، دامن زدن به اختلافات بلا وجه و بی انگیزه نمودن مردم شریف ایران اسلامی برای حضور پرشور در انتخابات چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری ارزیابی می گردد.

بدیهی است، شرکت تاپیکو با جدیت و در راستای حفظ حقوق سهامداران خود پیگیری های حقوقی و کیفری برای برخورد با انتشار دهندگان این مطالب خلاف واقع را به طور قطع بعمل خواهد آورد.»

انتهای پیام/

نظر شما