شناسهٔ خبر: 67388614 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سازمان ملل:گسترش جنگ به لبنان به طور بالقوه آخرالزمانی است

مارتین گریفیتس هماهنگ کننده امور بشردوستانه سازمان ملل هشدار داد که گسترش جنگ اسرائیل به لبنان به طور بالقوه آخرالزمانی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری فرانسه، گریفیتس امروز چهارشنبه در ژنو به خبرنگاران گفت که وی لبنان به ویژه جنوب آن را به عنوان «نقطه اشتعالی فراتر از همه نقاط اشتعال» می‌بیند.

گریفیتس اشاره کرد که با همکارانش در مورد چشم انداز آنچه ممکن است در جنوب لبنان اتفاق بیفتد بحث کرده است. او گفت: ما نگران احتمال وقوع حوادث غم انگیز و مرگ و میر بیشتر هستیم. این به طور بالقوه آخرالزمانی است.

در حالی که جنگ علیه غزه به ماه دهم خود نزدیک می‌شود، آمریکا متحد اصلی رژیم صهیونیستی، نسبت به خطر درگیری در جنوب لبنان هشدار داده است.

ارتش رژیم صهیونیستی هفته گذشته تهدید کرد که طرح‌های حمله به لبنان تأیید شده است و همین مساله هشدارهای سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله لبنان را در پی داشت.

گریفیتس، که دوره ریاستش این هفته به پایان می‌رسد، هشدار داد که جنگی که لبنان را درگیر می‌کند که به سوریه کشیده می‌شود و دیگران را نیز درگیر خواهد کرد.

وی اضافه کرد: البته بر غزه تأثیر خواهد گذاشت و تأثیری بر کرانه باختری خواهد داشت. این بسیار نگران کننده است.

این مقام سازمان ملل بیان کرد: از زمان آغاز جنگ، غزه سطح جدیدی از فاجعه و ظلم را به ما آموخت. اما همه ما نگران این هستیم که این فقط شروع باشد.

انتهای پیام/

نظر شما