شناسهٔ خبر: 67387374 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

‌قالیباف‌ کارنامه ۱۲ ساله موفق در میدان عمل ‌دارد

پژوهشگر مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در مازندران با بیان اینکه آقای قالیباف کارنامه عملیاتی دارد گفت: با بررسی‌های انجام شده قالیباف از جهات مختلف اصلح است.

صاحب‌خبر -

محمد قربانی ‌پژوهشگر مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در مازندران و رییس ستاد جوانان محمدباقر قالیباف در مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ساری اظهار داشت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، نامزدی اصلح است که به مبانی انقلاب پایبند باشد و اهل کار و بانشاط و کاربلد باشد و به روشنی و بنا به نظر همه کارشناسان، حتی حامیان سایر نامزدها، دکترقالیباف، همه این شاخص ها را دارد.

وی افزود: مردم از شعار و وعده، خسته شده‌اند و به دنبال شخصی هستند که در میدان و کنار آنها، برای حل مشکلات آنها، اقدام عملی انجام دهد؛ مردم به دنبال سخنران نیستند و ‌قالیباف، کارنامه 12 ساله موفق در میدان عمل در شهرداری تهران دارد و کمتر کسی است که اثرات عملکرد ایشان در تهران را لمس نکرده باشد؛ تا جاییکه حتی در سطح بین الملل در جمع 8 شهردار برتر دنیا، انتخاب و معرفی شده است.

قربانی ادامه داد: شرایط منطقه، خاص و حساس است و به رئیس جمهور در قامت یک شخصیت با تجربه در حوزه بین الملل و آشنا با مسائل ژئوپولیتیک نیاز داریم ، به صورت بدیهی، دکتر قالیباف نزدیک ترین گزینه در مدیریت این مساله مهم است.

وی همچنین تصریح کرد: در شرایط فعلی، به رئیس جمهوری نیاز داریم که بتواند بین همه گروه‌ها و جریان‌ها، انسجام و همدلی برای حفظ منافع ملی ایجاد نماید و در این گزینه نیز، با رصد و تحلیل نوع و کیفیت هواداران اندیشه و شخصیت و برنامه و عمل دکتر قالیباف به این نتیجه می رسیم که کاملا منطبق با این موضوع است.

این پژوهشگر خاطرنشان کرد: کشور به تحول در حکمرانی برای تحقق اهداف اقتصادی و ایجاد امید و نشاط، نیاز دارد و دکتر قالیباف در همه مسئولیت‌های حوزه اجرایی و تقنینی، اثبات کرده است که برای تحول، برنامه دارد و زمینه های تحول از جمله تعامل بین قوا و جامعه نخبگانی و خبرگانی کشور را هموار نموده است.به دلایل گفتمانی و عملیاتی، دکتر محمدباقر قالیباف، گزینه اصلح برای ریاست قوه مجریه است.

انتهای پیام/

نظر شما