شناسهٔ خبر: 67386180 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

علیه خیانتکاران به اموال مردم به شدت عمل کنید

نمایده ولی فقیه در استان قزوین گفت: کاری کنید مردم خیانتکاران را ببینند و بدانند شما نسبت به آنان شدت عمل دارید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی بعد از ظهر امروز در دیدار رئیس کل دادگستری استان قزوین، دادستان قزوین و جمعی از مدیران دستگاه‌های مربوطه که به مناسبت هفته قوه قضائیه در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین انجام شد، اظهار داشت: کار شما یکی از مشاغل سخت است، هر کس مؤمن‌تر است این مشغله برای او سخت‌تر می‌شود، هر کس بیشتر دلش برای مردم می‌سوزد و به خدا اعتقاد دارد و نگران قیامتش است، این کار برای او بسیار دشوارتر و سنگین است، خدا به شما قوت بدهد و توفیقات روزافزون داشته باشید.

وی ادامه داد: اگر ما بخواهیم در هر کاری با عوامل عادی کارمان را پیش ببریم، شدنی نیست، در جبهه‌ها هم همین طور بود، برای مثال در سال‌های دفاع مقدس اگر ما می‌خواستیم با محاسبات زمینی کارمان را پیش ببریم، همان ابتدا باید تسلیم می‌شدیم و جز عقب‌نشینی راه دیگری نداشتیم، اما امدادهای غیبی به داد ما رسید و بر دشمن غالب شدیم.

وی تصریح کرد: امروز هم هر مسجدی که پرونده‌های شما را سبک می‌کند، هر مسجدی که یارانی برای شما تولید می‌کند که راه عدالت، انصاف و قضاوت را هموار کنند، همان مساجدی هستند که افرادی با دل‌های آباد در آن‌ها کار می‌کنند، بنابراین هر چه مساجد ما به معنای واقعی کلمه آباد شوند، پرونده‌های شما کاهش پیدا می‌کند و جرائم کم می‌شود، شاهد آن ماه مبارک رمضان است که هر ساله در آن شاهد کاهش واضح جرائم هستیم.

امام جمعه قزوین با تأکید بر اینکه باید اعتماد مردم احیا شود، اظهار کرد: اعتماد مردم سرمایه عظیمی بوده که حدوث انقلاب ما از همان جا شروع شده است، یعنی مردم نسبت به شاه و دستگاهش به شدت بی‌اعتماد بودند و دریای خروشان اعتماد خود را به پای امام (ره) ریختند، این قیمتش خیلی زیاد است، امروز برخی مغرضین ریشه این اعتماد را در یک جاهایی سوزانده‌اند، اگر ما بتوانیم این اعتماد را بیشتر احیا کنیم، خیلی کارها انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: با همین سرمایه اعتماد بود که ما در دفاع مقدس، دفاع از حرم و در ایام فتنه‌ها پیروز شدیم، با همین سرمایه اعتماد بوده که ما در مقابل استکبار آمریکایی، صهیونیست‌ها، مکاران انگلیسی و سعودی‌ها توانسته‌ایم حرف اول را بزنیم و آن‌ها خودشان را محتاج ما ببینند، این مقاومت اسلامی که برای ما سربلندی آورده، محصول آن اعتماد است و بخش اعظمی از این اعتماد به شما مربوط می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین بیان کرد: اگر امانتداری و تدبیر همه جا اعمال شود، حال مردم بهتر می‌شود و اعتماد مردم مستحکم می‌شود.

آیت‌الله عابدینی خاطرنشان کرد: عدم حفظ آب و خاک کفران نعمت است، خدای متعال فرمود اگر شکر نعمت خدا را به جا بیاورید، خدا نعمتش را بر شما زیاد می‌کند، اگر شکر نعمت را به جا نیاوریم عذاب آن بسیار خواهد بود.

وی تأکید کرد: مردم پایتخت اکنون در حال استفاده از محصولات دشت قزوین هستند، اما اگر این دشت کویر شود، باید از ریزگرد آن استفاده کنند، یعنی همه چیز به ویرانی کشیده می‌شود و روستایی‌ها به شهر می‌آیند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین یادآور شد: ما اکنون در شرایط بحرانی دشت قرار داریم، خواهش ما از شما عزیزان این است که از امکانات و توانمندی‌ها استفاده کنید و دشت قزوین را حفظ کنید، رهبر حکیم انقلاب در سفر به قزوین فرمودند نسبت به دشت قزوین بیطرف نباشید و جانبدارانه به فکر دشت قزوین باشید.

وی اظهار کرد: اگر به این فرمایش رهبر حکیم انقلاب عمل شده بود، ما شاهد ناهنجاری‌های زیاد و از دست دادن آب و خاک نبودیم.

آیت‌الله عابدینی با بیان اینکه علیه خیانتکاران به اموال مردم به شدت عمل کنید، عنوان کرد: در بحث شرکت‌های خودرویی کار شما بسیار سخت است، حتی برخی آبرومندان استان درگیر این پرونده شده‌اند، ما خیلی برای این موضوع غصه می‌خوریم، در آستانه انتخابات اگر بگویند قزوین جزو استان‌هایی است که کمترین مشارکت را داشته است خجالت می‌کشیم، در حالی که خیانتکاران به اموال مردم باید خجالت بکشند، پس کاری کنید مردم این خیانتکاران را ببینند و بدانند شما نسبت به آنان شدت عمل دارید، اگر مردم این شدت عمل شما را ببینند، در انتخابات حضور جدی‌تری خواهند داشت.

انتهای پیام/

 

نظر شما