شناسهٔ خبر: 67385879 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

با صدور پیامی؛

دعوت مجمع حقوقدانان انقلاب اسلامی از مردم جهت شرکت در انتخابات

محمد مهاجرانی

مجمع حقوقدانان انقلاب اسلامی از آحاد ملت ایران جهت شرکت در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، مجمع حقوقدانان انقلاب اسلامی در ادامه‌ی قدردانی از شهدای خدمت و در انجام وظیفه ملی نسبت به میهن اسلامی و نیل به ایران قوی و ادامه آن مسیر پر افتخار بار دیگر از تمامی آحاد ملت شریف و عزیز ایران دعوت به حضور حماسی در صحنه انتخابات و نیز انتخاب اصلح ترینِ افراد می‌کند.

متن پیام:

بسمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم

«اِنَّ اللهَ لا یُغیِّرُ ما بقومٍ حتَّی یُغَیِّرو ما بِاَنفُسِهِم»
سوره مبارکه رعد، آیه ۱۱

جمهوری اسلامی ایران به عنوان نظامی برخاسته از اراده‌ی ملی، و تنها نظامی در جهان می‌باشد که افتخار دارد حتی پس از انقلاب و پیروزی، استقرار خود را نیز به آرای عمومی سپرده است و از آن پس نیز در تمام ۴۵ سال گذشته التزام خود را به جمهوریت و انتخاب تمامی ارکان حساس و حاکمیتی بر طبق اصول قانون اساسی از طریق انتخابات حفظ نموده است، که از این رهگذر همواره سلایق گوناگونی در عرصه‌های مختلف بر کشور مدیریت نموده‌اند.

اینک در آستانه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، کشور بزرگ ایران در حالی به استقبال انتخابات خواهد رفت که همچنان سوگوار شهادت جمعی از خدوم ترین و مخلص ترین مسئولین خود، شهید بزرگوار سید ابراهیم رئیسی، آقای امیرعبداللهیان و همراهان ایشان می‌باشد.

تشییع شگفت آور و میلیونی شهدای خدمت در شهرهای مختلف کشور نشان داد که ملت شریف ایران با وجود همه هیاهوهای رسانه‌ای و تبلیغاتی بیگانگان، تفاوت خدمت خالصانه و مردم محور را با شعار، نمایش و تبلیغات به درستی درک می‌کند.

ولایت پذیری، پاکدستی و سلامت اقتصادی کم نظیر، استقلال طلبی در عین ارتباط عزتمندانه با جهان، خستگی ناپذیری در خدمت، مردمی بودن، توجه به اقشار ضعیف و استفاده از عناصر مؤمن و مردمی در اداره‌ی کشور، از جمله صفات و مؤلفه‌های بارز رئیس جمهور شهید بود که بار دیگر الگویی تازه در حکمرانی و خدمت در عرصه ریاست جمهوری را به کشور معرفی نمود و به این طریق معیارهای انتخاب ریاست جمهوری را به نحو کیفی و به طرز چشمگیری ارتقا داد.

مجمع حقوقدانان انقلاب اسلامی در ادامه‌ی قدردانی از شهدای خدمت و در انجام وظیفه ملی نسبت به میهن اسلامی و نیل به ایران قوی و ادامه آن مسیر پر افتخار بار دیگر از تمامی آحاد ملت شریف و عزیز ایران دعوت به حضور حماسی در صحنه انتخابات و نیز انتخاب اصلح ترینِ افراد نموده و از خداوند متعال سرافرازی و سربلندی این ملت شریف را مسئلت می‌نماید.

السلام علینا و علی من اتبع الهدی

مجمع حقوقدانان انقلاب اسلامی
چهارم تیر ماه یکهزار چهارصد و سه شمسی

نظر شما