شناسهٔ خبر: 67385870 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

کاربران استیم ۱۹ میلیارد دلار خرج بازی‌هایی کرده‌اند که حتی یک بار هم آن‌ها را اجرا نکرده‌اند

صاحب‌خبر -

با رشد روز افزون صنعت بازی، هر ساله آثار بیشتری منتشر می‌شوند. این موضوع تا جایی پیش رفته که دنبال کردن همه این عناوین غیر ممکن شده است و بسیاری از بازی‌ها، در کتابخانه بازیکنان خاک می‌خورند.

برای همه بازیکنان و به ویژه کاربران استیم، تجربه نکردن یک بازی امری طبیعی تلقی می‌شود. طبق یک تحقیق، مشخص شد که نزدیک به ۱۹ میلیارد دلار بازی توسط کاربران استیم تهیه شده است که هیچگاه آن‌ها را حتی اجرا هم نکرده‌اند. با توجه به اینکه پلتفرم رایانه شخصی، یکی از مهم‌ترین بخش‌های صنعت بازی است، تهیه بازی‌هایی که هیچگاه تمام نمی‌شوند، کمک زیادی به درآمدزایی سالانه این صنعت می‌کند.

در واقع ممکن است بازیکنان، حتی وقت تجربه عناوین جدید را نداشته باشند ولی به دلیل شور و هیجانی که همیشه پیرامون معرفی و عرضه چنین بازی‌هایی شکل می‌گیرد، وسوسه ‌می‌شوند تا حتما آن‌ها را تهیه کنند.

در نتیجه، بازیکنان عناوینی را خریداری می‌کنند که هیچگاه حتی اجرایشان نمی‌کنند. برای مثال، باید به بسته‌الحاقی بازی Elden Ring اشاره کرد که به‌تازگی منتشر شد و بسیاری از بازیکنان تازه‌وارد، به دلیل هیجانی که پیرامون Shadow of the Erdtree شکل گرفته بود، تصمیم گرفتند تا ماجراجویی خود را با اثری از استودیوی FromSoftware شروع کنند.

کاربران استیم ۱۹ میلیارد دلار خرج بازی‌هایی کرده‌اند که حتی یک بار هم آن‌ها را اجرا نکرده‌اند - گیمفا

این دسته از بازیکنان، خیلی زود متوجه شدند که بازی‌های استودیوی FromSoftware چقدر چالش‌برانگیز هستند. علاوه بر این، بازی‌های جدید دائما طولانی و طولانی‌تر می‌شوند و به‌نظر می‌رسد شروع یک ماجراجویی چندین ساعته، برای کاربران رایانه شخصی دشوار باشد.

همچنین، اکثر بازیکنان به تجربه عناوین سرویس محور مشغول خواهند شد. در نتیجه، حتی اگر چندین عنوان مختلف را خریداری کنند، باز هم سعی دارند تا ماجراجویی در عناوین مورد علاقه خود را ادامه دهند.

با توجه به تخفیفاتی که پلتفرم‌های مختلف و به ویژه استیم برای عناوین مختلف تدارک می‌بینند، بعید است که دیگر عناوین ناتمام یا حتی تجربه نشده را در کتابخانه بازیکنان نبینیم. با این حال، اکثر مخاطبان قصد دارند تا از ادامه بروز چنین وضعیتی جلوگیری کنند.

Lonesome guy (در شوک عظمت گرالت سیبیلو) Oda nobunaga The World Ender Amsc snowgirl UNCLE ARTHUR موز خندان (در شوک عظمت شوکیس ایکس باکس) 𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥 هالک ایرانی Kratos تنها اکانت رسمی ( شب دشنه های بلند ) Pinocchio هیربدꕥ brother of death Fabulous Slayer Playstation

نظر شما