شناسهٔ خبر: 67385742 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

شایعه: Xbox خود را برای خرید یک ناشر دیگر آماده می‌کند

صاحب‌خبر -

شایعه جدید منتشر شده نشان می‌دهد که Xbox ممکن است به خرید یک ناشر بزرگ دیگری برای سال ۲۰۲۴ یا ۲۰۲۵ چشم دوخته باشد تا بخش فرست پارتی خود را بیش از پیش گسترش دهد.

با خرید ناشرانی مانند بتسدا (Bethesda) و اکتیویژن (Activision) و چند استودیوی دیگر، حالا ایکس باکس بزرگتر از همیشه شده است. این برند ترکیب قدرتمندی دارد و به نظر می‌رسد برای آینده آماده است.

با این حال، مایکروسافت برای رشد بیشتر انگیزه دارد. اگر شایعات واقعیت داشته باشند، خریدهای بیشتری در شرکت در حال برنامه‌ریزی است که احتمالاً قبل از پایان سال اعلام می‌شود.

طبق گزارش کینگ دیوید، مجری معروف پادکست، ایکس باکس با یک خرید دیگر در حال آماده شدن برای گسترش مجموعه خود است و یک ناشر بزرگ تا پایان سال می‌تواند خریداری شود.

این گزارش شرکت‌هایی مانند سگا، کونامی و برادران وارنر را به عنوان اهداف احتمالی خرید فهرست کرده است، اگرچه به نظر می‌رسد در حال حاضر هیچ چیزی مشخص نیست.

شایعه: Xbox خود را برای خرید یک ناشر دیگر آماده

از آنجایی که مایکروسافت در گذشته خریدی بزرگ را نجام داده است، این احتمال وجود دارد که اطلاعات مذکور در حد شایعه باقی بمانند. مایکروسافت در حال حاضر با وضعیت مالی دشواری مواجه است، بنابراین افزودن استودیوهای فرست پارتی بیشتر ایده آل نخواهد بود.

مایکروسافت چندی پیش استودیوهای Arkane Austin و Tango Gameworks را تعطیل کرد. بنابراین شاید این شرکت به دنبال اضافه کردن چند استودیو برای جبران ضررهای اخیر باشد. از سوی دیگر، با توجه به اینکه مایکروسافت امروز در جایگاه یک ناشر ثرد پارتی قرار گرفته است، خریدهای بزرگ نسبت به گذشته منطقی‌تر به نظر می‌رسند. با این حال، با توجه به اینکه رگولاتورها به سختی با خرید اکتیویژن موافقت کردند، ممکن است دیگر تمایلی به پذیرش معاملات بزرگ در آینده نداشته باشند.

A0seyed0A Mr abd Thunder boy Haj_Hossein HTrembler KILLER OF GODS جان قمارباز 3do Mr.W The World Ender Hellblade2 Haj kratos Mohsen bakhtiari Soheil ollie UNCLE ARTHUR Minecrosoft موز خندان (در شوک عظمت شوکیس ایکس باکس) Ali.B 𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥 more

نظر شما