شناسهٔ خبر: 67385669 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

افتتاح ۱۰۰۰ نیروگاه برق خورشیدی در بوشهر در نیمه نخست سال

استاندار بوشهر از افتتاح نیروگاه‌های برق خورشیدی در استان خبر داد و با بیان اینکه ۵۰۰ واحد نیروگاه برق خورشیدی هفته جاری افتتاح شد، گفت: در مجموع در نیمه نخست امسال یک‌هزار واحد نیروگاه برق خورشیدی در روستاهای استان بوشهر وارد مدار تولید می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، احمد محمدی‌زاده عصر امروز در جلسه شورای اداری استان بوشهر با تبریک هفته قوه قضاییه و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دکتر بهشتی و 72 تن از یاران انقلاب اسلامی و چهلمین روز شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان از آمادگی استان برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در 8 تیر ماه خبر داد و گفت: امیدواریم شاهد حماسه دیگری از حضور مردم در این عرصه مهم سیاسی، اجتماعی باشیم.

وی حضور حداکثری مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را سبب تقویت و استحکام پایه‌های نظام اسلامی دانست و بیان کرد: همه مردم برای افزایش حضور حداکثری در انتخابات باید تلاش کنند تا اهداف دشمنان ناکام شود.

استاندار بوشهر با تأکید بر تبیین شخصیت و خدمات دولت مردمی و جهادی شهید آیت‌الله رئیسی گفت: ویژگی‌های شهید رئیسی در زمینه‌های مختلف اخلاق، رفتار مردمی، مردم‌داری و تعهداتش نسبت به نظام، امام راحل، مقام معظم رهبری و تحقق وعده‌های داده شده باید بازگو شود.

محمدی‌زاده با بیان اینکه به برکت خون شهدای گرانقدر خدمت و نیت پاک رئیس جمهور شهید افتتاح پروژه‌ها در استان بوشهر ادامه دارد خاطر نشان کرد: در هفته جاری ضمن واگذاری زمین مسکونی به همسر و فرزندان شهدای دفاع مقدس استان بوشهر، 500 نیروگاه برق خورشیدی افتتاح و وارد مدار تولید شد.

وی با اشاره به اینکه تا هفته دولت امسال 500 واحد نیروگاه برق خورشیدی دیگر نصب و وارد مدار بهره‌برداری می‌شود، تصریح کرد: در مجموع در نیمه نخست امسال یک‌هزار واحد نیروگاه برق خورشیدی در روستاهای استان بوشهر وارد مدار تولید می‌شود.

استاندار بوشهر از افتتاح مخازن راهبردی ذخیره‌سازی نفت خام گوره در شمال استان بوشهر و پتروشیمی هنگام در منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی خبر داد و بیان کرد: پتروشیمی هنگام با سرمایه‌گذاری 328 میلیون دلار با دستور سرپرست ریاست جمهوری از طریق ویدئو کنفرانس این هفته به بهره‌برداری رسید.

محمدی‌زاده ادامه داد: با افتتاح مخازن نفت خام منطقه گوره در شمال استان بوشهر ظرفیت ذخیره آن 4 میلیون بشکه افزایش یافت.

وی افتتاح واحدهای مسکونی را از دیگر برنامه‌ها دانست و تصریح کرد: یک‌هزار و 730 واحد مسکونی در شهرها و روستاهای استان بوشهر امروز افتتاح و تحویل متقاضیان می‌شود.

استاندار بوشهر اضافه کرد: همچنین یک‌هزار و 600 قطعه زمین مسکونی در نقاط مختلف واگذار می‌شود که این مهم نشان می‌دهد رویکرد شهید رئیسی در خدمت‌رسانی به مردم ادامه دارد و ان‌شاءالله در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، کاندیدایی انتخاب شود تا به تداوم راه و مسیر شهید رئیسی منجر شود.

انتهای پیام/190

 

نظر شما