شناسهٔ خبر: 67385235 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اهمیت حضور و اثرگذاری مردم در انتخابات ریاست جمهوری

فرماندار شهرستان قشم با بیان اینکه امروز چشم جهانیان به انتخابات ریاست جمهوری در ایران دوخته شده، گفت: حضور آگاهانه مردم در انتخابات، بیعتی دوباره با آرمانهای انقلاب اسلامی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، محمد محمدحسینی روز چهارشنبه در همایش بصیرت سیاسی با دعوت از مردم برای حضور پرشور در انتخابات روز هشتم تیرماه، گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، صحنه‌ انتخابات صحنه‌ عزّت و حماسه و صحنه‌ رقابت برای خدمت است و در صورتی که این حماسه با حضور پرشور مردم برگزار شود، دستاوری ارزشمند برای ملت ایران است.

وی تاکید کرد: امروز همه وظیفه داریم با بصیرت و زمان شناسی، موقعیت شناس و دشمن شناس باشیم و برای تحقق مولفه‌های مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات برای مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح تلاش کنیم.

فرماندار شهرستان قشم با بیان اینکه مردم با آگاهی و بصیرت در پای صندوق‌های رأی حاضر خواهند شد، گفت: 102 شعبه ثابت و سیار اخذ رأی در این شهرستان در نظر گرفته شده و بیش از 3 هزار نفر در برگزاری این انتخابات در قشم مشارکت خواهند داشت.

محمدحسینی از تلاش همه نهادها و اقشار مختلف در جهت برگزاری یک انتخابات پرشور تقدیر و تشکر کرد و گفت: به طور یقین با انتخاب آگاهانه مردم، قطار پیشرفت ایران اسلامی با سرعت هر چه تمام‌تر حرکت خواهد کرد و ما هر روز بیش از پیش شاهد اقتدار و پیشرفت این آب و خاک خواهیم بود.

سرنوشت کشور در گروی انتخاب آگاهانه مردم است

رییس دفتر شورای نگهبان در شهرستان قشم نیز در این همایش با اشاره به اهمیت حضور پرشور مردم در انتخابات روز هشتم تیرماه، گفت: امیدواریم مردم با بصیرت و شناخت کامل در روز هشتم تیرماه پای صندوق‌های اخذ رای در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حاضر شوند.

حسن هاشمی تصریح کرد: سرنوشت کشور در گرو انتخاب‌های آگاهانه هر یک از ما می‌باشد و به طور یقین این انتخاب‌ها نقش مهمی در مسیر رشد و توسعه کشور خواهد داشت.

وی  با تاکید بر اینکه شاخصه مردمی بودن انتخابات در ایران باید به جهان مخابره شود، تاکید کرد: انتخاب ما نه تنها در آینده خود ما موثر است، بلکه آینده دیگران را هم رقم می‌زند و بر همین اساس باید آگاهانه باشد.

این مقام مسوول اضافه کرد: براساس بررسی‌های انجام شده در سطح شهرستان قشم، حضور مردم این شهرستان در انتخابات پیش‌رو حداکثری خواهد بود.

هاشمی با بیان اینکه مردم در تمام فرایند نظارتی و اجرایی انتخابات سهیم هستند، گفت: با هیچ دخالتی در زمان فعالیت شعب اخذ رأی مماشات نخواهیم کرد.

وی ابراز داشت: همکاری ستاد انتخابات و شورای نگهبان در شهرستان قشم مطلوب است و به تمام عوامل دخیل در برگزاری انتخابات خداقوت می‌گوییم.

انتهای پیام/7558

نظر شما