شناسهٔ خبر: 67385043 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سعید جلیلی با برنامه در مناظرات شرکت کرد

رئیس ستاد سعید جلیلی در مازندران گفت: فضای خوبی در مناظرات برای طرح برنامه‌‌های کاندیداها ایجاد شده بود و دکتر سعید جلیلی با برنامه در مناظرات شرکت کرد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام روح الله ترابی نسب؛ رئیس ستاد سعید جلیلی در مازندران در گفت‌وگوی ویژه خبری تسنیم در خصوص مشارکت مردم در روز انتخابات گفت: یکی از عرصه‌های وفاق ملی حوزه انتخابات است، زیرا محل ظهور و بروز جایگاه حکومت در میان مردم است، طبیعتا هر چقدر انتخابات پرشورتر برگزار شود مشارکت نیز بالاتر خواهد رفت و خاستگاه و جایگاه و پایگاه حکومت در میان مردم نشان داده خواهد شد.

وی افزود: در طول همه این سالهای متمادی دیدیم که مردم با یک حضور موثر و پرشور و بابرکتی در انتخابات داشتند که پیام‌های خاص خودش را داشت که بهره برداری‌های زیادی از آن شد.

این فعال سیاسی تصریح کرد: مردم مازندران نیز در طول سالهای اخیر اعم از انقلاب اسلامی جنگ و دفاع مقدس بعنوان مدافعان حرم حماسه آفریدند و ایمان داریم که در این عرصه و مقطع زمانی هم با حضور خودشان و حضور حداکثری یه حماسه دیگری را خلق خواهند کرد و برگ زرینی را به افتخارات مازندران خواهند افزود.

وی در ادامه در خصوص ارائه برنامه‌های نامزدها نیز گفت: طبیعتا یکی از راه‌های انتخاب اصلح نامزدها توجه به برنامه‌های کاندیدا هست و رسانه ملی یک فرصتی را در اختیار نامزدهای انتخاباتی قرار داد تا رودررو یکدیگر قرار بگیرند و برنامه ها را ارائه بدهند.

ترابی نسب ادامه داد: یکی از امتیازهایی که نامزد منتخب ما داشت این بود که با یک برنامه کامل وارد این مناظره شده بود و به جای انتقاد به شخصیت حقیقی و حقوقی برنامه هایی را که دیگر نامزدها ارائه دادند را به چالش می‌کشید و در مقابل برنامه‌های قویتر از خود ارائه می‌داد.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین شاخصه  اصلی نامزد ما ارائه طرح و برنامه‌های قوی بوده است گفت: وی با ارائه این برنامه  ایده آل توانسته موفق تر عمل کند و دست برتری نسبت به سایر رقبای خود داشته باشد.

رئیس ستاد انتخابات سعید جلیلی تصریح کرد: کاندیدای ما با برنامه آمده بود و نقاط قوت دولت‌های قبلی را به‌عنوان برگ برنده ارائه می‌کرد و نقاط ضعف را هم مطرح می‌کرد.

ترابی در ادامه در خصوص برگزاری این مناظرات گفت: با توجه به نظرسنجی که در افکار عمومی صورت گرفت مردم از این اقدام رضایت داشته و با هوش و ذکاوت خود برنامه  کاندیدا را دیده و منتخب خود را انتخاب کرده اند و آنچه که در این انتخابات ما به آن اعتقاد و ایمان داریم این است که نامزد ما در این دوره از رقابت‌ها نسبت به سایر رقبا کاندیدای اخلاق بود و در نظرسنجی‌های رسمی نیز دکتر جلیلی نسبت به دیگر رقبا  بالاتر آمده است.

وی در ادامه با بیان اینکه در این دوره از انتخابات و با توجه به شرایط خاص و فرصت بسیار کم تهیه و ارائه برنامه توسط کاندیداها بسیار سخت بوده است گفت: دکتر جلیلی چون از 11 سال قبل نوشتن برنامه برای حل مشکلات جامعه را شروع کرده بود و این برنامه هم براساس بررسی میدانی و سفرهای استانی به تمام شهرها و روستا تهیه شده بود امروز دکتر جلیلی به‌عنوان سلطان برنامه مطرح است.

انتهای پیام/

نظر شما