شناسهٔ خبر: 67383992 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نگاه دنیای استکبار به انتخابات ایران است

مشاور عالی فرمانده سپاه استان همدان با بیان اینکه سخت‌گیری دشمنان ایران را قوی‌تر می‌سازد، گفت: نگاه دنیای استکبار به انتخابات ایران است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، سردار مهدی فرجی ظهر امروز در جلسه جهاد تبیین با موضوع انتخابات در جمع کارکنان تعزیرات حکومتی، مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان را از فرزندان مومن و خداجوی شهدای همدان دانست و اظهار داشت: به واسطه مدیریت شایسته در تعزیرات همدان هیچ گونه توصیه و رابطه‌ای در این نهاد اثرگذار نبوده و برخورد قاطع با متخلفان انجام می‌شود که بسیار ارزشمند است.

وی با اشاره به پیش رو بودن انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری بیان کرد: گاهی اوقات در شرایطی قرار می گیریم که نیازمند این هستیم تا یک سری اتفاقاتی رقم خورد چندی پیش آمریکایی‌ها منطقه بوکمال را بمباران کرده و امکاناتی را که برای جبهه مقاومت در حال ارسال بود را نابود کردند.

مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: اکنون مستکبران برای لبنان چنگ و دندان نشان می‌دهند و به طور جدی در حال ارزیابی هستند که یک بخش از این ارزیابی مربوط به انتخابات ایران است نگاه می کنند تا درصد حضور و مشارکت مردم در انتخابات را بسنجند و به طور قطع باید بالای 50 درصد مشارکت مردم را در انتخابات داشته باشیم.

فرجی بیان کرد: از چند روز گذشته اقدامات خود را کلید زدند و چندی پیش در کانادا سپاه را یک مجموعه تروریستی اعلام کردند و قبل از آن در سه کشور انگلیس، آلمان و فرانسه ما را در آژانس اتمی محکوم کردند و این موارد مجموعه ای است که در حال انجام آن هستند.

وی تصریح کرد: کارهایی را در روزهای آینده از جمله تعرضات از سوی گروه های مسلح چون جیش الشیطان در غرب و جنوب، آتش سوزی ها و غیره را انجام خواهند داد.

مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: انتخابات برای کشور ایران مهم است چرا که 8 سال دوران جنگ با عراق را با تمام سختی‌ها تجربه کردیم، جنگ با داعش را نیز در سال‌های 93 و 94 در عراق و 95 و 96 در سوریه را تجربه کردیم.

فرجی بیان کرد: می توان گفت جنگ با داعش چندین برابر سخت تر از جنگ در دوران دفاع مقدس بود که برخی به خاطر این سخن خرده می گیرند ولی به عنوان فرمانده تیپ در عراق می‌گویم به واقع جنگ با داعش سخت بود.

وی گفت: تصور کنید نفر داعشی 10 تن مواد منفجره را در خودروی آمریکایی قرار داده و خاکریز ما را هدف گرفته پشت خاکریز هر شخصی حضور داشته باشد زندگی دنیایی را از دست می‌دهد.

مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه هر چه دشمنان به ما فشار وارد می کنند و سخت می‌گیرند ایران را قوی‌تر می‌سازیم، گفت: گرانی و تورم برای تمام افراد جامعه وجود دارد و همه ما آن را لمس می‌کنیم.

فرجی گفت: اکنون پهپادهایی که انصارالله، غزه، حرب الله یا دیگران به دشمنان وارد می کنند این‌ها ارتش آمریکایی‌ها را به سطوح آوردند و به همین دلیل آمریکایی‌ها ناوهای خود را خارج کردند چون آبروی خود را در خطر می دیدند.

وی افزود: در وعده صادق با وجود آمادگی نیروهای اسرائیلی و سایر دولت‌های مستکبر از انتقام ایران، به وعده خود عمل کردیم افزود: در این عملیات از سلاح‌های نسل اول و دوم استفاده کردیم که تنها در رزمایش‌ها استفاده می شد ولی دو نقطه‌ای را که ما اراده کردیم مورد اصابت قرار دادیم و دنیای استکبار متوجه شدند در مدت تحریم ، ایران به تکنولوژی دست یافته که برای آنها مشکل آفرین است.

مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه اکنون دنیای استکبار بر روی انتخابات ایران زوم کردند بیان کرد: با وجود اینکه هر شش کاندیدا را شورای نگهبان تایید کردند و برای ما عزیز هستند، ولی به هر حال دشمن در نقطه مورد نظر خیمه می‌زند و نباید طوری سخن گفت که به قول مقام معظم رهبری دشمن شادکن شویم.

فرجی با بیان اینکه از لحاظ امنیتی ایران در شرایط خوبی قرار دارد گفت: در شمال کردستان عراق دیگر مشکلی نداریم چرا که تنبیه جوابگو بود و بعد از وعده صادق آذربایجان، اقلیم کردستان و طالبان مراقب رفتار خود هستند و اکنون همه نگاهشان به انتخابات است و باید مشارکت مردم را به 70 درصد برسانیم.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور گفت: سال 60 با آیت‌الله رئیسی همکار بودیم و شهید رئیسی سال 1403 با رئیسی سال‌های 60 و 61 بسیار متفاوت‌تر بود، چرا که برای خدمت‌رسانی در قامت ریاست جمهوری قوی‌تر و ساخته‌تر شده بود.

انتهای پیام/

نظر شما