شناسهٔ خبر: 67381871 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تل‌آویو: از ۷ اکتبر حملات سایبری علیه ما تهاجمی‌تر شده‌اند

یک مقام ارشد رژیم صهیونیستی تاکید کرد بعد از عملیات «طوفان‌الاقصی» در روز ۷ اکتبر حملات سایبری علیه این رژیم تهاجمی‌تر شده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، گابی پارتونی، مدیر کل اداره سایبری داخلی اسرائیل تصریح کرده حملات سایبری علیه این رژیم بعد از عملیات جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس در روز 7 اکتبر 2023 تهاجمی‌تر شده‌اند. 

پارتونی با نسبت دادن این حملات به هکرهای ایرانی از کشورها خواست با تشکیل یک «جبهه مشترک» به مقابله با این حملات بپردازند. او مدعی شد هکرهای مرتبط با ایران در حال حمله به عربستان سعودی، عمان، کانادا، امارات، انگلیس، آلمان و اتریش هستند. 

وی که روز سه‌شنبه در همایشی در تل‌آویو سخنرانی می‌کرد گفت: «این مسئله ستیزه‌جویی ایران را به یک ستیزه‌جویی منطقه‌ای و جهانی تبدیل می‌کند». این مقام صهیونیستی مدعی شد که گروه‌های هکری مرتبط با ایران مانند «مادی‌واتر» تهدیدی بین‌المللی محسوب می‌شوند. 

پارتونی در همایش سالانه «هفته سایبری» که در دانشگاه تل‌آویو برگزار می‌شود خاطرنشان کرد که از زمانی که حماس در روز 7 اکتبر 2023 به اسرائیل حمله کرد حملات سایبری علیه اسرائیل تهاجمی‌تر شده‌اند و در حال هدف قرار دادن زیرساخت‌های حیاتی بیشتری از رژیم هستند. 

او مدعی شد گروه‌های هکری در حملات علیه رژیم صهیونیستی از «جنگ روان‌شناختی» استفاده می‌کنند. وی تصریح کرد: «اطلاعات استخراج‌شده در بسترهای رسانه‌ای مختلف مانند تلگرام و ایکس منتشر می‌شوند به گونه‌ای که مشخص نیست که منشأ آن ایرانی‌ها هستند».

انتهای پیام/ 

نظر شما