شناسهٔ خبر: 67379038 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: میراث آریا | لینک خبر

ترویج فرهنگ قرآنی برای خانواده کارکنان میراث فرهنگی استان‌های کشور در دستور کار است

علی پاک

معاون امور استان‌های، مرکز مقاومت بسیج وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور گفت: ترویج فرهنگ قرآنی برای خانواده کارکنان میراث فرهنگی استان‌های کشور در دستور مرکز مقاومت بسیج این وزارتخانه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش میراث‌آریا، عباس ایمانی امروز چهارشنبه ششم تیرماه ۱۴۰۳ در نشست ارزیابی و نظارت ستادی از پایگاه بسیج اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت ترویج برنامه‌های دینی و فرهنگی برای خانواده کارکنان وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در استانهای کشور، بیان کرد: در این راستا تولیدات فضای مجازی با محتوای قرآنی  تهیه و تدوین شده است. 

معاون امور استان‌های، مرکز مقاومت بسیج وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور اظهار کرد: در سه سال اخیر اقدامات فرهنگی بزرگی در مرکز مقاومت بسیج وزارتخانه صورت گرفته است. 

او افزود: برگزاری همایشات سالانه برای فرماندهان مراکز پایگاه مقاومت بسیج و ابلاغ دستورالعمل‌ها از برنامه‌های مهم بوده که سبب اقدامات ارزشمندی در استان‌های کشور بوده است. 

ایمانی تصریح کرد: برگزاری جشنواره‌های صنایع دستی با همکاری بسیج هنرمندان در سراسر کشور با هدف حمایت از تولیدات هنرمندان صنایع‌دستی از دیگر اقدامات شاخص مرکز مقاومت بسیج وزارتخانه بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما