شناسهٔ خبر: 67378450 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

ادعای وزیر جنگ اسرائیل: آمریکا برای تضمین عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای کنار ما است ادعای وزیر جنگ اسرائیل: آمریکا برای تضمین عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای کنار ما است

لوید آستین وزیر دفاع آمریکا، در دیدار با «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با تکرار برخی ادعاهای بی‌اساس ضدایرانی، ایران را منشأ بسیاری از خشونت‌ها در منطقه دانست و گفت که آمریکا برای تضمین عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای کنار اسرائیل می‌ایستد. به گزارش ایلنا، گالانت نیز طی مواضعی بی‌اساس گفت

صاحب‌خبر -

لوید آستین وزیر دفاع آمریکا، در دیدار با «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با تکرار برخی ادعاهای بی‌اساس ضدایرانی،  ایران را منشأ بسیاری از خشونت‌ها در منطقه دانست و گفت که آمریکا برای تضمین عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای کنار اسرائیل می‌ایستد.

به گزارش ایلنا، گالانت نیز طی مواضعی بی‌اساس گفت که «زمان مقابله با تلاش‌های ایران برای دستیابی به سلاح هسته‌ای» رو به پایان است.

این مقام صهیونیست با اعلام این‌که اسرائیل و آمریکا باید برای ممانعت از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای با یکدیگر همکاری کنند، ایران را «بزرگ‌ترین تهدید» برای آینده جهان و آینده منطقه خواند.

گالانت مدعی شد که زمان تحقق تعهد سال‌های گذشته آمریکا در خصوص این تهدید فرا رسیده است. 

منبع: etemadonline-664782

برچسب‌ها:

نظر شما