شناسهٔ خبر: 67376492 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

هافبک مازاد به خاطر یک ایجنت در پرسپولیس ماندنی شد!

سعید صادقی که در لیست مازاد پرسپولیس قرار گرفته بود، به دلیل داشتن ایجنت مشترک با سرمربی جدید سرخپوشان در این تیم ماندنی شد.

صاحب‌خبر -

اوسمار ویرا در لیست خرید و مازادی که به باشگاه پرسپولیس داده بود، نام سعید صادقی را در بین ۵ نفری قرار داد که برای فصل بعد نیازی به او ندارد. به همین دلیل و البته عملکرد ضعیف صادقی در فصل قبل، رضا درویش و اطرافیانش در روزهای اخیر هیچ مذاکره یا تماسی با سعید صادقی جهت تمدید قرارداد نداشتند. اما حالا یک اتفاق باعث شده که  صادقی شانس ماندن در جمع سرخپوشان را داشته باشد.

به نوشته فرهیختگان، ایجنت صادقی در واقع واسطه ایرانی انتقال خوان گاریدو به پرسپولیس بوده است. از این رو ممکن است گاریدو بخواهد در مورد صادقی با وسواس بیشتری تصمیم‌گیری کند، البته اگر او در مورد نفرات مازاد تصمیم‌گیرنده نهایی باشد.

مسئولان باشگاه پرسپولیس تمایل چندانی برای حفظ این بازیکن ندارند؛ چراکه او در اواخر فصل نیز خارج از زمین تمرین و در حال موتورسواری دچار مصدومیت شد و چند بازی آخر تیمش را از دست داد. ضمن اینکه صادقی فصل خوبی را هم در پرسپولیس سپری نکرد با وجود اینکه جزء بازیکنان گرانقیمت این باشگاه بود.

بیشتر بخوانید: حرف‌های هافبک پرسپولیس چرا مهم است؟/ فکت صداقت برای بازیکن بی‌حاشیه که فیکس استقلال و سپاهان هم بود

نظر شما