شناسهٔ خبر: 67376297 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

برچسب‌ها نظر شما آخرین اخبار وبگردی

سود روز شمار تا ۲۶ درصد با کارت بانکی!

حساب‌های بانکی سودهای پایین و غیر متعارفی می‌دهند. از سوی دیگر انباشت ثروت در صندوق‌های درآمد ثابت نیز که سود به مراتب بالاتری را تحصیل می‌کنند، به دلیل عدم دسترسی آنی به سرمایه شاید گزینه جذابی به نظر نرسد. اما آیا امکان بهره بردن همزمان از کارت بانکی و سود روزشمار صندوق‌ها وجود دارد؟

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصاد آنلاین، اگر از کارت‌های معمول بانکی استفاده کنید، هر مقدار مانده در حساب خود داشته باشید، هیچ سودی به آن پرداخت نمی‌شود، در حالی که با استفاده از فناوری‌های نوین مالی، امکان کسب تجربه جدیدی از سرمایه‌گذاری و بانکداری نوین وجود دارد؛ بانکداری که سود روزشمار ۲۳ تا ۲۶ درصد را برای دارندگان آن محقق می‌سازد.

نکسو یک کارت عضو شتاب است که ضمن برخورداری از تمام امکانات کارت بانکی، از طریق اتصال به صندوق درآمد ثابت هدیه فارابی سود روزشمار بدون ریسک ارائه می‌دهد. افراد با دریافت این کارت می‌توانند از محل موجودی خود در کارت نکسو سود روزشمار ۲۳ تا ۲۶.۱ درصدی دریافت کنند.

سود روزشمار نکسو از محل اتصال این کارت به صندوق سرمایه‌گذاری در اوراق با درآمد ثابت هدیه فارابی تامین می‌شود. مدیریت صندوق هدیه بر عهده شرکت سبدگردان فارابی است و بازدهی بیش از ۲۴ هزار درصدی دارایی‌های تحت مدیریت این شرکت نشان‌دهنده عملکرد مثال‌زدنی این شرکت در بازار سرمایه است. افراد پس از دریافت کارت نکسو می‌توانند برای کسب سود روزشمار از این کارت نسبت به خرید صندوق هدیه اقدام کنند و با در دست داشتن نکسو به‌صورت آنی از موجودی خود برداشت کنند. همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره شد، این برداشت می‌تواند از طریق دستگاه‌های ATM و کارتخوان یا انتقال وجه از طریق اپلیکیشن‌های موبایل باشد؛ بنابراین با استفاده از نکسو شما می‌توانید هم از امکانات یک کارت بانکی برخوردار باشید و هم سود سرمایه‌گذاری در صندوق درآمد ثابت را دریافت کنید.

ثبت‌نام بهترین جایگزین کارت‌های معمولی بانکی آغاز شد

با کلیک روی لینک دریافت می‌توانید بدون مراجعه حضوری و پرداخت هزینه، ثبت‌نام کرده و کارت بانکی جدید خود را در آدرسی که حین ثبت‌نام اعلام کرده‌اید، دریافت کنید.

برچسب‌ها:

نظر شما